Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 11:34Rogo, 5-56 är väl avfettningsmedel???? En kedja ska ju smörjas, inte avfettas (#)
Rogo, 5-56 är väl avfettningsmedel???? En kedja ska ju smörjas, inte avfettas (#)
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 11:44Ang CRC 5-56
"En universalprodukt som penetrerar, smörjer, skyddar mot rost och korrosion. Tränger undan vatten och löser avlagringar och smuts. CRC 5-56 är baserad på paraffinolja och mångverkande organiskt hämmande system som förhindrar rost och korrosi
Ang CRC 5-56
"En universalprodukt som penetrerar, smörjer, skyddar mot rost och korrosion. Tränger undan vatten och löser avlagringar och smuts. CRC 5-56 är baserad på paraffinolja och mångverkande organiskt hämmande system som förhindrar rost och korrosi
Quote from Rasmus Olsson on 11 February 2009, 14:14Jag vill då inte få in 5-56 i mina lager! 5-56 stårlångt bort från cykeln.
Kan rekomendera yes powerspray som inte är lika elakt som avfettning, men minst lika effektiv. Är jag slö och inte orkar tvätta med svamp, sprejar jag på lite Yes powerspray lite
Jag vill då inte få in 5-56 i mina lager! 5-56 stårlångt bort från cykeln.
Kan rekomendera yes powerspray som inte är lika elakt som avfettning, men minst lika effektiv. Är jag slö och inte orkar tvätta med svamp, sprejar jag på lite Yes powerspray lite
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 16:51En smart liten detalje her på vinteren med frost og minus om morgen, er å komme LÅSEOLJE inn i vaierstrømpene (det man bruker til nøylehullet på bilen, for de som har nøylehull lenger, da ) Vann og skitt gjør at vaierene fryser fast. Selv tyntflytende olj
En smart liten detalje her på vinteren med frost og minus om morgen, er å komme LÅSEOLJE inn i vaierstrømpene (det man bruker til nøylehullet på bilen, for de som har nøylehull lenger, da ) Vann og skitt gjør at vaierene fryser fast. Selv tyntflytende olj
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 17:02ramma kan vaskes med sitrus sykkelrens. Kjede med disel, eller Hvit sprit, husk og olje det etterpå. Bruk siliconolje, det drar ikke til seg så mye smuss. husk, ikke høytrykk på lager, avfettning kryper inn
ramma kan vaskes med sitrus sykkelrens. Kjede med disel, eller Hvit sprit, husk og olje det etterpå. Bruk siliconolje, det drar ikke til seg så mye smuss. husk, ikke høytrykk på lager, avfettning kryper inn
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 18:45NEJ!!!!!!!!!!!!! Inte 5/56.......
Smörjer, men driver ut fett ur lager med..Roger
www.sldk.se
Stockholm Långdistansklubb
*Triathlon förbundet
*Skidförbundet
NEJ!!!!!!!!!!!!! Inte 5/56.......
Smörjer, men driver ut fett ur lager med..
Roger
http://www.sldk.se
*Triathlon förbundet
*Skidförbundet
Quote from Rasmus Olsson on 11 February 2009, 19:38Nu alla i kör: ALDRIG 5-56 till en cykel!
Nu alla i kör: ALDRIG 5-56 till en cykel!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:00Kör !!!
En faceboks grupp borde startas för att stoppa detta missbruk...Bruse... Fixar du,,,;)
Roger
www.sldk.se
*Triathlon förbundet
*Skidförbundet
Kör !!!
En faceboks grupp borde startas för att stoppa detta missbruk...
Bruse... Fixar du,,,;)
Roger
*Triathlon förbundet
*Skidförbundet
Quote from Rasmus Olsson on 11 February 2009, 20:26Hahaha, vad ska den heta?
"Stoppa missbruken av 5-56 på cyklar" ?
Skriv du en snygg pamflett så fixar jag nåt kul. typ.
Hahaha, vad ska den heta?
"Stoppa missbruken av 5-56 på cyklar" ?
Skriv du en snygg pamflett så fixar jag nåt kul. typ.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 20:27Får klura på det.....
Återkommer i frågan......Roger
www.sldk.se
*Triathlon förbundet
*Skidförbundet
Får klura på det.....
Återkommer i frågan......
Roger
*Triathlon förbundet
*Skidförbundet