Quote from Guest on 12 October 2009, 20:07Jag ligger kvar i min gamla skrotlyftar-mentalitet där kroppen kräver 48 timmars vila för återuppbyggning.
Därför lägger jag alltid in 1-2 dagars vila mellan passen. Kan man springa varje dag? Är det uppbyggande eller sliter man bara på kroppen och blir
Jag ligger kvar i min gamla skrotlyftar-mentalitet där kroppen kräver 48 timmars vila för återuppbyggning.
Därför lägger jag alltid in 1-2 dagars vila mellan passen. Kan man springa varje dag? Är det uppbyggande eller sliter man bara på kroppen och blir
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 20:17Man kan springa så ofta man vill, bara man blandar korta, långa, snabb och långsamma pass.
Svarar en som har hållit på med streaklöpning i 330 dagar.
Titta efter streaktråden så förstår du. 🙂
Man kan springa så ofta man vill, bara man blandar korta, långa, snabb och långsamma pass.
Svarar en som har hållit på med streaklöpning i 330 dagar.
Titta efter streaktråden så förstår du. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 22:33Håller naturligtvis med dig Janne...bara kutat 280 dagar i sträck med ibland flera kilometrar efter marathonlopp typ..!? Ref Janne så har han efter 24H å liknande lopp klämt in några kilometrar dagen efter å verkar ha mått bra av detta. Vi i FunBeat Strea
Håller naturligtvis med dig Janne...bara kutat 280 dagar i sträck med ibland flera kilometrar efter marathonlopp typ..!? Ref Janne så har han efter 24H å liknande lopp klämt in några kilometrar dagen efter å verkar ha mått bra av detta. Vi i FunBeat Strea