Quote from Guest on 15 July 2009, 22:55Har en relativt ny GF 305. Har ännu inte använt den på något pass längre än ca 2 timmar och behöver med andra ord absolut inte ladda den mellan varje gång. Dock vill jag ju gärna föra över träningen hit och då laddas den ju automatiskt. Är det dumt att la
Har en relativt ny GF 305. Har ännu inte använt den på något pass längre än ca 2 timmar och behöver med andra ord absolut inte ladda den mellan varje gång. Dock vill jag ju gärna föra över träningen hit och då laddas den ju automatiskt. Är det dumt att la
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 23:05Jag laddar över allting i stort sett omgående (kan liksom inte vänta), och sedan får klockan sitta i USBn tills den är fulladdad. Då vet jag att den är laddad till nästa gång.
Jag laddar över allting i stort sett omgående (kan liksom inte vänta), och sedan får klockan sitta i USBn tills den är fulladdad. Då vet jag att den är laddad till nästa gång.
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 08:02Jag gör också som Christian!
Jag gör också som Christian!
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 08:58Jag laddar min 305:a efter varje pass i USB-kontakten. Jag har haft klockan i snart två år och har fortfarande mer än utlovade 10 timmars batteritid.
Jag laddar min 305:a efter varje pass i USB-kontakten. Jag har haft klockan i snart två år och har fortfarande mer än utlovade 10 timmars batteritid.
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 14:58Faktum är att lithium-ion-batterier mår bättre av att inte laddas ur helt utan föredrar att delvis laddas ur och sen laddas upp igen. Det kan dock hända att batteriets "minne" blir lite knasigt av små urladdningar/uppladdningar och inte visar exakt hur my
Faktum är att lithium-ion-batterier mår bättre av att inte laddas ur helt utan föredrar att delvis laddas ur och sen laddas upp igen. Det kan dock hända att batteriets "minne" blir lite knasigt av små urladdningar/uppladdningar och inte visar exakt hur my
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 19:05Tack! Då kan jag med gott samvete fortsätta att ladda in mina pass varje gång jag sprungit.
Tack! Då kan jag med gott samvete fortsätta att ladda in mina pass varje gång jag sprungit.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 07:58Liten följdfråga - hoppas det är ok: Hur ser jag batteristatus?
Liten följdfråga - hoppas det är ok: Hur ser jag batteristatus?
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 13:31När du startar klockan så trycker du den nedersta knappen på vänstra sidan, på sidan du hamnar ser du batteristatus längst ned till vänster.
När du startar klockan så trycker du den nedersta knappen på vänstra sidan, på sidan du hamnar ser du batteristatus längst ned till vänster.
Quote from Funbeat user on 21 July 2009, 14:16Tack!
Tack!