Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 12:10"Har köpt en "extra gel sadel" stor, bred och mjuk sadel på biltema som är riktigt skön. Vrf måste nästan alla sadlar se ut som pinnar?"
För att man/jag ska sitta skönt på dem. En så där stor tjock med gel vore döden för min röv.
Vänligen
P.
"Har köpt en "extra gel sadel" stor, bred och mjuk sadel på biltema som är riktigt skön. Vrf måste nästan alla sadlar se ut som pinnar?"
För att man/jag ska sitta skönt på dem. En så där stor tjock med gel vore döden för min röv.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 12:23Något mer som är fel Ice Man? Obekvämt med bockstyre? Smutsigt stänk utan skärmar?
Något mer som är fel Ice Man? Obekvämt med bockstyre? Smutsigt stänk utan skärmar?
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 21:17Magnus: Liggcykel är absolut ett alternativ. Då sprids belastningen över hela ryggen och sätet istället för att bara komma på sittknölarna. Skönt att titta lite mer upp mot molnen istället för ner mot asfalten också 🙂
Magnus: Liggcykel är absolut ett alternativ. Då sprids belastningen över hela ryggen och sätet istället för att bara komma på sittknölarna. Skönt att titta lite mer upp mot molnen istället för ner mot asfalten också 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 21:23Man har inte fötterna mitt i blickfånget med en racer.
Man har inte fötterna mitt i blickfånget med en racer.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 08:19Fötterna för en liggcyklist är ungefär där motorhuven är för en bilist.
Fötterna för en liggcyklist är ungefär där motorhuven är för en bilist.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 08:42Ja, men du tror ju att cyklister tittar ned på asfalten.
Ja, men du tror ju att cyklister tittar ned på asfalten.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 09:33Men David, det är ju skillnad på Cyklist och cyklist. Eller? 😉
Men David, det är ju skillnad på Cyklist och cyklist. Eller? 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 09:41När jag cyklar tittar jag på vägen jag åker på, annars går det illa
När jag cyklar tittar jag på vägen jag åker på, annars går det illa
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 09:56Jag tittar en bra bit fram längs vägen och vyerna.
Jag tittar en bra bit fram längs vägen och vyerna.
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 11:45Dikes vyerna ? 😉
Dikes vyerna ? 😉