Quote from Guest on 1 April 2015, 16:47Hur registrerar ni backpass i Funbeat? Skriver ni bara upp tiden och sträckan för uppförslöpningen eller skriver ni in uppförs- och nerförslöpningen?
När jag tränar intervallträning skriver jag oftast in tiden från första intervallen till sista intervalle
Hur registrerar ni backpass i Funbeat? Skriver ni bara upp tiden och sträckan för uppförslöpningen eller skriver ni in uppförs- och nerförslöpningen?
När jag tränar intervallträning skriver jag oftast in tiden från första intervallen till sista intervalle
Quote from Funbeat user on 1 April 2015, 16:57Jag brukar skriva in effektiv tid, alltså bara uppförslöpningen, för sig och joggingen för sig. Vill att allt ska vara så exakt som möjligt i kalendern. 🙂
Jag brukar skriva in effektiv tid, alltså bara uppförslöpningen, för sig och joggingen för sig. Vill att allt ska vara så exakt som möjligt i kalendern. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2015, 21:03Jag skriver in totaltiden och totalsträckan och som Löpning - Backe. Specificerar sedan lite mer i texten.
Jag skriver in totaltiden och totalsträckan och som Löpning - Backe. Specificerar sedan lite mer i texten.
Quote from Funbeat user on 1 April 2015, 21:27Alltid totaltiden! Det är ju vilan emellan som gör att träningen går att genomföra
Alltid totaltiden! Det är ju vilan emellan som gör att träningen går att genomföra
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 08:32Jag tänker att vilan mellan intervallerna är en del av träningen och det blir då totaltiden. Noterar sällan sträcka överhuvudtaget men skulle jag så göra så blir det totalsträckan.
Jag tänker att vilan mellan intervallerna är en del av träningen och det blir då totaltiden. Noterar sällan sträcka överhuvudtaget men skulle jag så göra så blir det totalsträckan.
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 09:44Som Leif.
Som Leif.
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 11:52Totaltid, "vilan" ingår i passet även på intervaller.
Totaltid, "vilan" ingår i passet även på intervaller.
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 15:16Leif har alltid rätt!
Leif har alltid rätt!
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 15:38Rolle 🙂 Även då när jag rekommenderar 3*4*400m, ett pass jag fick av Vaasa som fick det av ...
Rolle 🙂 Även då när jag rekommenderar 3*4*400m, ett pass jag fick av Vaasa som fick det av ...
Quote from Funbeat user on 2 April 2015, 17:17Jag har nästan gått ifrån backar och kör mest flak.
Tycker det är lättare att bära och bättre både för miljön och innehållet.
I vilket fall som helst skriver jag bara vilken ölsort det är.
I dag blev det t.ex. Tuborg.
Jag bryr mig inte om det totala antal
Jag har nästan gått ifrån backar och kör mest flak.
Tycker det är lättare att bära och bättre både för miljön och innehållet.
I vilket fall som helst skriver jag bara vilken ölsort det är.
I dag blev det t.ex. Tuborg.
Jag bryr mig inte om det totala antal