Quote from Guest on 12 August 2010, 07:41Hej
Jag var totalt otränad när det gäller löpnng för ca 1 1/2-2 mån sen,men jag har tränat på gymet gått på löpbandet en del,men jag började gå ute när
våren kom, så började jag löpa lite i början på sommaren och det blev mer och mer nu
är jag ute och s
Hej
Jag var totalt otränad när det gäller löpnng för ca 1 1/2-2 mån sen,men jag har tränat på gymet gått på löpbandet en del,men jag började gå ute när
våren kom, så började jag löpa lite i början på sommaren och det blev mer och mer nu
är jag ute och s
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 07:51Du kan t.ex. köra följande till att börja med. Bry dig inte så mycket om hur långt du kommer utan var ute tiden. Behöver du gå vissa delar av något pass är det helt ok. Kör någonting liknande detta i 2 till 3 veckor (Skriver ut ungefär puls om du har till
Du kan t.ex. köra följande till att börja med. Bry dig inte så mycket om hur långt du kommer utan var ute tiden. Behöver du gå vissa delar av något pass är det helt ok. Kör någonting liknande detta i 2 till 3 veckor (Skriver ut ungefär puls om du har till
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 08:18JL: Vi verkar vara i exakt samma fas, fast jag har stressat fram milen lite snabbare än du... Jag fick en utmaning för ca 3-4 veckor sedan att springa Midnattsloppet, vilket jag naturligtvis var "tvungen" att anta!
Förr om åren va jag ganska vältränad då
JL: Vi verkar vara i exakt samma fas, fast jag har stressat fram milen lite snabbare än du... Jag fick en utmaning för ca 3-4 veckor sedan att springa Midnattsloppet, vilket jag naturligtvis var "tvungen" att anta!
Förr om åren va jag ganska vältränad då
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 08:44Du kan också gå in på www.marathon.se och kolla under "Träning". Kolla på tex Halvmarathon, "klara loppet", grundprogram. Där hittar du ett 20 veckorsprogram som tar dig från "0" till att löpa 21 km under 2tim 45min. Du kanske inte har ambitioner på halvm
Du kan också gå in på http://www.marathon.se och kolla under "Träning". Kolla på tex Halvmarathon, "klara loppet", grundprogram. Där hittar du ett 20 veckorsprogram som tar dig från "0" till att löpa 21 km under 2tim 45min. Du kanske inte har ambitioner på halvm