Quote from Guest on 27 September 2006, 21:35Hej på er!
Kul med en studentgrupp! Läser på KI till sjuksköterska å har fullt upp, samtidigt vill jag ägna mycket tid åt träningen, men det märks att det ena tar ut det andra lite. Är det nån som håller med om att det kan vara svårt att hinna med och att
Hej på er!
Kul med en studentgrupp! Läser på KI till sjuksköterska å har fullt upp, samtidigt vill jag ägna mycket tid åt träningen, men det märks att det ena tar ut det andra lite. Är det nån som håller med om att det kan vara svårt att hinna med och att
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 27 September 2006, 21:45Jag har precis samma problem.
Det gäller ju att försöka utnyttja tiden effektivt och cykla el springa till och från skolan t ex. För mig går det bra eftersom jag har 11km till skolan (varken för långt eller för kort) och dusch på skolan.Annars kan jag
Jag har precis samma problem.
Det gäller ju att försöka utnyttja tiden effektivt och cykla el springa till och från skolan t ex. För mig går det bra eftersom jag har 11km till skolan (varken för långt eller för kort) och dusch på skolan.
Annars kan jag
Quote from Henrik Nilsson on 27 September 2006, 21:58Ja! Har samma trix som du, cyklar till&från skolan. Men jag skulle behöva cykla mer fokuserat vid annat tillfälle, men det blir inte mycket tid över. Däremot är det fantastiskt skönt att komma ifrån läsandet å träna!Kan avundas de som faktiskt får ägna al
Ja! Har samma trix som du, cyklar till&från skolan. Men jag skulle behöva cykla mer fokuserat vid annat tillfälle, men det blir inte mycket tid över. Däremot är det fantastiskt skönt att komma ifrån läsandet å träna!Kan avundas de som faktiskt får ägna al
Quote from Daniel Jernebring on 30 September 2006, 10:41Hej! Jag läser på KI till biomedicinare. Vet oxå verkligen hur det känns... och det är ju lättare att motivera att man hoppar över träningen för att tentaplugga än tvärtom.... Eller?
Hej! Jag läser på KI till biomedicinare. Vet oxå verkligen hur det känns... och det är ju lättare att motivera att man hoppar över träningen för att tentaplugga än tvärtom.... Eller?
Quote from Henrik Nilsson on 1 October 2006, 20:35jo, men för mig är det snarare att jag känner mig lite hindrad i koncentrationen av pluggandet om jag inte får träna. därför tränar jag även under tentapluggandet..men visst, det är svårare att ursäkta att man ska träna i flera timmar mot att man har en s
jo, men för mig är det snarare att jag känner mig lite hindrad i koncentrationen av pluggandet om jag inte får träna. därför tränar jag även under tentapluggandet..men visst, det är svårare att ursäkta att man ska träna i flera timmar mot att man har en s
Quote from Mia Pellas on 12 October 2006, 15:14hejhej!enligt mej det handlar om att prioritera, vilket kanske inte är det lättaste. jag personligen väljer alltd träning före plugg. oftast planerar jag att plugga lite först sen gå och träna sen hem och fortsätta plugga, problemet är att jag gärna och s
hejhej!enligt mej det handlar om att prioritera, vilket kanske inte är det lättaste. jag personligen väljer alltd träning före plugg. oftast planerar jag att plugga lite först sen gå och träna sen hem och fortsätta plugga, problemet är att jag gärna och s
Quote from Funbeat user on 24 October 2006, 15:51Hallå, hallå! Studerar själv hälsoutvecklarprogrammet i Örebro, och visst hinner man väl med att träna. Tror det handlar mest om att prioritera. Själv har jag näst intill prioriterat bort TV:n, och det ger en massa tid till att plugga och träna... Kramiz
Hallå, hallå! Studerar själv hälsoutvecklarprogrammet i Örebro, och visst hinner man väl med att träna. Tror det handlar mest om att prioritera. Själv har jag näst intill prioriterat bort TV:n, och det ger en massa tid till att plugga och träna... Kramiz
Quote from Mia Pellas on 25 October 2006, 09:34samma här! det enda jag ser på tv är sportnytt typ
samma här! det enda jag ser på tv är sportnytt typ
Quote from Urban Nilsson on 25 October 2006, 09:43Jag pluggar arkitektur och har 2 barn (nr 3 kommer i november). Jag springer. Det finns nästan ingen träningsform som är så tidseffektiv som löpning. Inga transporter, inga beroenden av andra deltagare, inga materialhinder. På med skorna när barnen somnat
Jag pluggar arkitektur och har 2 barn (nr 3 kommer i november). Jag springer. Det finns nästan ingen träningsform som är så tidseffektiv som löpning. Inga transporter, inga beroenden av andra deltagare, inga materialhinder. På med skorna när barnen somnat
Quote from Frank Kirkeland on 28 October 2006, 00:39Hur går det med träningen och studierna? Hur ofta hinner ni träna? SJälv så tränar jag mest på helgerna. Då tar jag mig ledigt. Kan itne sitta i böckerna alla 7 dagar... Sen så tycker jag att man ska ta pauser mellan pluggandet, och det är då man ska ut o
Hur går det med träningen och studierna? Hur ofta hinner ni träna? SJälv så tränar jag mest på helgerna. Då tar jag mig ledigt. Kan itne sitta i böckerna alla 7 dagar... Sen så tycker jag att man ska ta pauser mellan pluggandet, och det är då man ska ut o