Quote from Sven Westergren on 29 October 2006, 11:50själv så har jag haft mkt MER tid till träning när jag studerar..eftersom jag kan planera själv när jag vill åka iväg till gymet mm.. men när jag har jobbat så är det fullt s hela dagen å sen är jag helt slut när jag kommer hem.. Så för mig så har jag var
själv så har jag haft mkt MER tid till träning när jag studerar..eftersom jag kan planera själv när jag vill åka iväg till gymet mm.. men när jag har jobbat så är det fullt s hela dagen å sen är jag helt slut när jag kommer hem.. Så för mig så har jag var
Quote from Funbeat user on 1 November 2006, 16:09Hua...tenta i morgon. Ska snart i väg och träna, annars blir det omöjligt att sova i natt. Har jag pluggat tillräckligt...?
Hua...tenta i morgon. Ska snart i väg och träna, annars blir det omöjligt att sova i natt. Har jag pluggat tillräckligt...?
Quote from Daniel Jernebring on 18 November 2006, 18:42Usch...vi har så mkt schemalagd tid.... 8-17 typ... ingen flexibilitet med träningen som vid självstudier... :-S
Usch...vi har så mkt schemalagd tid.... 8-17 typ... ingen flexibilitet med träningen som vid självstudier... :-S
Quote from Urban Nilsson on 18 November 2006, 18:45Känner igen det. Vi har t o m närvarokrav för att få godkänt.
Känner igen det. Vi har t o m närvarokrav för att få godkänt.
Quote from Daniel Jernebring on 18 November 2006, 18:47Vi med.
Vi med.
Quote from Urban Nilsson on 18 November 2006, 18:48Det suger rätt hårt. Jag har vänner som tycker att det är soft med studietiden. 2 timmars arbete per dag och sedan bara softa. Vi har snarare 9-17. Sedan är det barnen, maten, nattandet. Efter 20 kan man sticka ut och springa. 21-00 är det ytterligare stu
Det suger rätt hårt. Jag har vänner som tycker att det är soft med studietiden. 2 timmars arbete per dag och sedan bara softa. Vi har snarare 9-17. Sedan är det barnen, maten, nattandet. Efter 20 kan man sticka ut och springa. 21-00 är det ytterligare stu
Quote from Funbeat user on 21 November 2006, 11:23Jag brukar försöka ha "kontorstid" hemma de dagar vi har självstudier, dvs att jag pluggar mellan exempelvis 8-16 så kan jag känna mig fri att göra vad jag vill sedan- dvs träna. De dagar vi har skola brukar jag försöka att förlägga träningen på gymmet ti
Jag brukar försöka ha "kontorstid" hemma de dagar vi har självstudier, dvs att jag pluggar mellan exempelvis 8-16 så kan jag känna mig fri att göra vad jag vill sedan- dvs träna. De dagar vi har skola brukar jag försöka att förlägga träningen på gymmet ti