Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumStudent/studerandeHur ska man hinna med??
You need to log in to create posts and topics.

12

själv så har jag haft mkt MER tid till träning när jag studerar..eftersom jag kan planera själv när jag vill åka iväg till gymet mm.. men när jag har jobbat så är det fullt s hela dagen å sen är jag helt slut när jag kommer hem.. Så för mig så har jag var

Hua...tenta i morgon. Ska snart i väg och träna, annars blir det omöjligt att sova i natt. Har jag pluggat tillräckligt...?

Usch...vi har så mkt schemalagd tid.... 8-17 typ... ingen flexibilitet med träningen som vid självstudier... :-S

Känner igen det. Vi har t o m närvarokrav för att få godkänt.

Vi med.

Det suger rätt hårt. Jag har vänner som tycker att det är soft med studietiden. 2 timmars arbete per dag och sedan bara softa. Vi har snarare 9-17. Sedan är det barnen, maten, nattandet. Efter 20 kan man sticka ut och springa. 21-00 är det ytterligare stu

Jag brukar försöka ha "kontorstid" hemma de dagar vi har självstudier, dvs att jag pluggar mellan exempelvis 8-16 så kan jag känna mig fri att göra vad jag vill sedan- dvs träna. De dagar vi har skola brukar jag försöka att förlägga träningen på gymmet ti

12