Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 13:19Jag tänker värma upp genom att försöka krama söta triathletpojkar inför nästa lopp. Då kanske man blir varm. Om de springer undan i panik så antar jag att det blir ett löpmoment i uppvärmningen. (H)
Jag tänker värma upp genom att försöka krama söta triathletpojkar inför nästa lopp. Då kanske man blir varm. Om de springer undan i panik så antar jag att det blir ett löpmoment i uppvärmningen. (H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 14:21Precis, var nog snarare 15 grader i Kalmar i år.
Katarina, du ställer bara upp i tävlingar med gemensam start? 😉
Precis, var nog snarare 15 grader i Kalmar i år.
Katarina, du ställer bara upp i tävlingar med gemensam start? 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 00:31Kissar man i våtdräkten så blir det lite varmare, en stund iallafall.
Kissar man i våtdräkten så blir det lite varmare, en stund iallafall.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 06:42Jag är redo att utforska samtliga metoder för uppvärmning och återrapportera till funbeat i evidensbaserat syfte. Niclas, du måste bli fetare igen, så att jag har en rimlig chans att hinna ikapp dig...
Jag är redo att utforska samtliga metoder för uppvärmning och återrapportera till funbeat i evidensbaserat syfte. Niclas, du måste bli fetare igen, så att jag har en rimlig chans att hinna ikapp dig...