Quote from Guest on 22 September 2009, 14:53Jag saknar emellanåt en tränare som kan hjälpa till att strukturera min träning, utvärdera mina framsteg och bakslag samt i största allmänhet vara ett bollplank. Klubb-, tränings- och forum-kompisar är ovärderliga för motivation och utbyte av erfarenhet,
Jag saknar emellanåt en tränare som kan hjälpa till att strukturera min träning, utvärdera mina framsteg och bakslag samt i största allmänhet vara ett bollplank. Klubb-, tränings- och forum-kompisar är ovärderliga för motivation och utbyte av erfarenhet,
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 15:03Tja gå med i en klubb som bedriver den/de träningsformer du är intresserad av, där brukar det finnas tt om folk med erfarenhet som är villiga att ställa upp.
Tja gå med i en klubb som bedriver den/de träningsformer du är intresserad av, där brukar det finnas tt om folk med erfarenhet som är villiga att ställa upp.
Quote from Lars Mörrby on 22 September 2009, 17:11Antingen kan du kolla med nån lämplig klubb, tex Herkules i Mölndal, eller också kan du snacka med Mattias på Aktivitus. De har en variant där man gör ett ordentligt laktat test och får ett anpassat träningsprogram för 4 månader.
Antingen kan du kolla med nån lämplig klubb, tex Herkules i Mölndal, eller också kan du snacka med Mattias på Aktivitus. De har en variant där man gör ett ordentligt laktat test och får ett anpassat träningsprogram för 4 månader.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 17:42Bli arbetslös så får du en coach gratis.
Bli arbetslös så får du en coach gratis.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 17:56Fast om jag förstår Henrik rätt är det inte alls "göra ett test och sen få ett träningsprogram att följa" han är ute efter. Det är en envägskommunikation i stil med "gör så här". Sådant kan man hitta en massa på internet och en del kunskaper har han redan
Fast om jag förstår Henrik rätt är det inte alls "göra ett test och sen få ett träningsprogram att följa" han är ute efter. Det är en envägskommunikation i stil med "gör så här". Sådant kan man hitta en massa på internet och en del kunskaper har han redan
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 18:07Korrekt uppfattat av Markus, om än inte nödvändigtvis ett flerårigt åtagande.
Korrekt uppfattat av Markus, om än inte nödvändigtvis ett flerårigt åtagande.
Quote from Lars Mörrby on 22 September 2009, 18:51En sån coach skulle jag också vilja ha...
En sån coach skulle jag också vilja ha...
Quote from ellen olsson on 22 September 2009, 19:14Då ska man nog börja med att hitta en lämplig klubb om man inte vill köpa tjänsterna.
Då ska man nog börja med att hitta en lämplig klubb om man inte vill köpa tjänsterna.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 19:27Jag är öppen även för köpta tjänster. Vad har panelen erfarenhet av?
Jag är öppen även för köpta tjänster. Vad har panelen erfarenhet av?
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 20:04Enligt min erfarenhet är det ovärderligt med bra träningsbollplank. Tror också det är bra att blanda kompetenser, en coach är kanske inte tillräckligt. Träningsprogram och tester gör jag hos Christer Skog på Sport Support Center, vi stämmer av i samband m
Enligt min erfarenhet är det ovärderligt med bra träningsbollplank. Tror också det är bra att blanda kompetenser, en coach är kanske inte tillräckligt. Träningsprogram och tester gör jag hos Christer Skog på Sport Support Center, vi stämmer av i samband m