Quote from Guest on 3 January 2012, 21:11Jag brukar springa en runda på 10 km i ganska kuperad terräng (150 meter höjdskillnad enligt gps klockan och några ganska rejäla uppförsbackar.)
Oftast springer jag på mellan 44 och 45 minuter. Då känns det som ett ganska ansträngande pass, men jag är lån
Jag brukar springa en runda på 10 km i ganska kuperad terräng (150 meter höjdskillnad enligt gps klockan och några ganska rejäla uppförsbackar.)
Oftast springer jag på mellan 44 och 45 minuter. Då känns det som ett ganska ansträngande pass, men jag är lån
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 21:21Jag springer 10km platt på ca 41 minuter en bra dag utan draghjälp. En ganska rejält kuperad slinga jag brukar springa i Lill-Janskogen springer jag runt 45. Som jämförelse.
Jag springer 10km platt på ca 41 minuter en bra dag utan draghjälp. En ganska rejält kuperad slinga jag brukar springa i Lill-Janskogen springer jag runt 45. Som jämförelse.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 21:30Tack för svaret. Då kan jag gissa att jag också skulle springa en flack mil runt 41 min och mitt mål att springa 10 km under 40min känns realistiskt.
Tack för svaret. Då kan jag gissa att jag också skulle springa en flack mil runt 41 min och mitt mål att springa 10 km under 40min känns realistiskt.
Quote from Jonny Persson on 3 January 2012, 21:33Det känns absolut realistiskt med ett mål på 40 minuter i år om du gör 45 på en kuperad mil utan att gå för fullt.
Det känns absolut realistiskt med ett mål på 40 minuter i år om du gör 45 på en kuperad mil utan att gå för fullt.
Quote from Ulrika Ekelund on 3 January 2012, 22:53Varför sitta och gissa? Prova. 😉
Varför sitta och gissa? Prova. 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 14:49@Ola (t+)
@Ola (t+)
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:02Jag ska prova en vacker dag.
Svårt att htta en bra sträcka där jag bor.
Tror ni man kan springa på friidrottsbanan nån kväll när ingen är där. Det får man väl?
Jag ska prova en vacker dag.
Svårt att htta en bra sträcka där jag bor.
Tror ni man kan springa på friidrottsbanan nån kväll när ingen är där. Det får man väl?
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:09Håkan: Det borde man få. Åtminstone är det ingen som jagat iväg mig från Kramfors IP de gånger jag sprungit där. Å andra sidan ska det rivas och byggas nytt så de kanske inte är så noga om vem som nöter på deras gamla banor 🙂
Håkan: Det borde man få. Åtminstone är det ingen som jagat iväg mig från Kramfors IP de gånger jag sprungit där. Å andra sidan ska det rivas och byggas nytt så de kanske inte är så noga om vem som nöter på deras gamla banor 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:57Har du bara betalt kommunalskatten borde väl det vara ett argument så gott som något 😉
Har du bara betalt kommunalskatten borde väl det vara ett argument så gott som något 😉
Quote from Elias Engqvist on 5 January 2012, 08:33Hörs att ni inte bor i Hedemora - där är det dyrt att få använda nya fina Vasaliden!
Hörs att ni inte bor i Hedemora - där är det dyrt att få använda nya fina Vasaliden!