Quote from Guest on 10 June 2012, 15:27Hej!
Var på middag igår och lämnade bilen i Gribbylund. Nu funderar jag på om det är möjligt att jogga och hämta den. En 6-åring på cykel ska med så helst inte kuperat eller för mycket terräng (men grusspår går bra). Jag har inga amibitioner att det ska
Hej!
Var på middag igår och lämnade bilen i Gribbylund. Nu funderar jag på om det är möjligt att jogga och hämta den. En 6-åring på cykel ska med så helst inte kuperat eller för mycket terräng (men grusspår går bra). Jag har inga amibitioner att det ska
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 15:37Om du springer via Kärrdal så kan du ta Eneby skogsväg ner mot Rösjön och därefter är nog det enklaste att följa den vägen via Enebyberg: Gamla Norrtäljevägen och sen Stockholmsvägen.
Eller så kan du springa nånstans vid Väsjön och komma fram på Sollentu
Om du springer via Kärrdal så kan du ta Eneby skogsväg ner mot Rösjön och därefter är nog det enklaste att följa den vägen via Enebyberg: Gamla Norrtäljevägen och sen Stockholmsvägen.
Eller så kan du springa nånstans vid Väsjön och komma fram på Sollentu
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 23:22Hej!
Tack för svar!
Vi sprang via Rösjöbadet och sen på Rösjöns östra sida fram till ett bad där vi sprang Rösjövägen ut. Sen in i Skarpäng, Ensta och till sist hamnade vi i spåren i Ensta. Enda gången det var svårcyklat (för ett barn) var när vi svängd
Hej!
Tack för svar!
Vi sprang via Rösjöbadet och sen på Rösjöns östra sida fram till ett bad där vi sprang Rösjövägen ut. Sen in i Skarpäng, Ensta och till sist hamnade vi i spåren i Ensta. Enda gången det var svårcyklat (för ett barn) var när vi svängd
Quote from Jonny Persson on 11 June 2012, 08:18Det går utmärkt att fortsätta förbi badet och genom skogen om man är löpare men inte om man är sexåring med cykel. Sen kommer man lämpligast ut precis vid Hagbykiosken och tar sig sen rakt över till till Stolpaskogen.
Det går utmärkt att fortsätta förbi badet och genom skogen om man är löpare men inte om man är sexåring med cykel. Sen kommer man lämpligast ut precis vid Hagbykiosken och tar sig sen rakt över till till Stolpaskogen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 00:54Tack. Blev faktiskt sugen på att knata Rösjön runt någon gång, fast då utan cyklande 6-åring.
Tack. Blev faktiskt sugen på att knata Rösjön runt någon gång, fast då utan cyklande 6-åring.