Quote from Guest on 2 November 2008, 20:12Tack vare vinterutmaningen så springs det alltså en mil, en gång i månaden. Mina första milar kanske ska tilläggs.
Nu undrar jag hur mkt det eg. spelar roll för mina resultat, att jag gör detta en gång i månaden, kan jag räkna med någon egentlig förbättr
Tack vare vinterutmaningen så springs det alltså en mil, en gång i månaden. Mina första milar kanske ska tilläggs.
Nu undrar jag hur mkt det eg. spelar roll för mina resultat, att jag gör detta en gång i månaden, kan jag räkna med någon egentlig förbättr
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 20:22Gissar på att ingen som vet. Du blir en försökskanin 😉
Min egna amatörgissning är att en gång är bättre än ingen gång.
Gissar på att ingen som vet. Du blir en försökskanin 😉
Min egna amatörgissning är att en gång är bättre än ingen gång.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 20:25återigen visste jag att det var du Britta genom att bara läsa rubriken! =)
återigen visste jag att det var du Britta genom att bara läsa rubriken! =)
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 20:30Jag är ingen expert, men jag gissar att tränar man löpning bara en gång i månaden så spelar det ingen roll hur kort/långt du springer, det är helt enkelt för sällan. Om du kunde klämma in minst ett pass i veckan så skulle du ha ett bra underlag för att ko
Jag är ingen expert, men jag gissar att tränar man löpning bara en gång i månaden så spelar det ingen roll hur kort/långt du springer, det är helt enkelt för sällan. Om du kunde klämma in minst ett pass i veckan så skulle du ha ett bra underlag för att ko
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 20:33Jag gissar på i princip ingen förbättring alls. Dagsformen kommer ha större inverkan på sluttiden.
Detta baserar jag på att du "tränar annat" och således inte är en 100%-ig soffpotatis som med stor möda och 20st gåpauser skulle släpa sig runt milen på 2h
Jag gissar på i princip ingen förbättring alls. Dagsformen kommer ha större inverkan på sluttiden.
Detta baserar jag på att du "tränar annat" och således inte är en 100%-ig soffpotatis som med stor möda och 20st gåpauser skulle släpa sig runt milen på 2h
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 21:01Skall vi hålla oss till troende, så tror jag inte som ett par föregående. Annan träning gör att man håller igång allmänkondition/central kapacitet. Men utan någon löpträning alls, så kommer man få ordentlig träningsvärk om man ger sig ut att springa en mi
Skall vi hålla oss till troende, så tror jag inte som ett par föregående. Annan träning gör att man håller igång allmänkondition/central kapacitet. Men utan någon löpträning alls, så kommer man få ordentlig träningsvärk om man ger sig ut att springa en mi
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 21:19Ok, men det spelar ju roll VAD den "andra träningen" består av. Är det fotboll eller innebandy så SPRINGER man ju faktiskt en hel del. Utgår ifrån att det i alla fall är någon form av konditionsidrott Britta sysslar med vid sidan av? För är det inte det u
Ok, men det spelar ju roll VAD den "andra träningen" består av. Är det fotboll eller innebandy så SPRINGER man ju faktiskt en hel del. Utgår ifrån att det i alla fall är någon form av konditionsidrott Britta sysslar med vid sidan av? För är det inte det u
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 22:27hm, tja 100%soffpotatis skulle jag nog inte klassa mig själv som..vad tränar jag mest? tja, stepmuskel,spinning,core,gymmar och springer nog mest ändå..brukar skippa träning ca. två dagar i veckan. Milen sprang jag nu idag på 59.54. Löpning är väl ingen j
hm, tja 100%soffpotatis skulle jag nog inte klassa mig själv som..vad tränar jag mest? tja, stepmuskel,spinning,core,gymmar och springer nog mest ändå..brukar skippa träning ca. två dagar i veckan. Milen sprang jag nu idag på 59.54. Löpning är väl ingen j
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 22:37Där har du fel Britta! Hon skrev faktiskt ett inlägg om att hon skulle slå dig i Novemberutmaningen också 😛
Bara en parentes 😛
Där har du fel Britta! Hon skrev faktiskt ett inlägg om att hon skulle slå dig i Novemberutmaningen också 😛
Bara en parentes 😛
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 22:43Ok, styrka och sen spinning som konditionsträning + lite löpning och 10km-kapacitet på 1h, som jag tolkar dagsläget. Kan väl då säga att +5km nog behövs för att få någon märkbar effekt. Kortare pass än så skulle behöva köras flera ggr/vecka för att ha eff
Ok, styrka och sen spinning som konditionsträning + lite löpning och 10km-kapacitet på 1h, som jag tolkar dagsläget. Kan väl då säga att +5km nog behövs för att få någon märkbar effekt. Kortare pass än så skulle behöva köras flera ggr/vecka för att ha eff