Quote from Guest on 13 April 2014, 17:12Har letat febrilt i en halvtimme nu, men hittar ingenstans där jag kan ta bort vänner i Runkeeper. Lägga till hittar jag, men var finns ta bort?
Jag har Samsung.
Har letat febrilt i en halvtimme nu, men hittar ingenstans där jag kan ta bort vänner i Runkeeper. Lägga till hittar jag, men var finns ta bort?
Jag har Samsung.
Quote from Elias Engqvist on 13 April 2014, 17:22Om du loggar in på webben - http://runkeeper.com/ - (samma username/password) och klickar på "Friends" så står det under varje väns namn: "Remove from your friends"
Om du loggar in på webben - http://runkeeper.com/ - (samma username/password) och klickar på "Friends" så står det under varje väns namn: "Remove from your friends"
Quote from Ellen Lysén on 14 April 2014, 17:50Hej, har loggat in nu men hittar inte "friends" någonstans. Var finns det?
Hej, har loggat in nu men hittar inte "friends" någonstans. Var finns det?
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 18:41När jag loggar in på RunKeeper så ligger min Friends i den högra kolumnen, där står det typ "Friends (10)",
klickar jag på den texten kommer man till en sida där alla vänner är listade, under varje vän finns texten
"(remove from your friends)".
Skulle du
När jag loggar in på RunKeeper så ligger min Friends i den högra kolumnen, där står det typ "Friends (10)",
klickar jag på den texten kommer man till en sida där alla vänner är listade, under varje vän finns texten
"(remove from your friends)".
Skulle du
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 21:04Och du är inloggad? Dvs du ser dina egna aktiviteter när du trycker Me?
Och du är inloggad? Dvs du ser dina egna aktiviteter när du trycker Me?
Quote from Ellen Lysén on 14 April 2014, 21:26Hej, jag är inloggad men på förstasidan ser jag copy enl nedan. Kan jag ha två login och det ena är tomt eller måste man synka med mobilen på ngt sätt? Testade en god väns login och lösen och där ser jag vänner och hela baletten.
Welcome Aboard!
RunKee
Hej, jag är inloggad men på förstasidan ser jag copy enl nedan. Kan jag ha två login och det ena är tomt eller måste man synka med mobilen på ngt sätt? Testade en god väns login och lösen och där ser jag vänner och hela baletten.
Welcome Aboard!
RunKee
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 08:15Jag tycker det låter som att du loggar in på olika konton när du är i appen och när du kör via PC.
Om du på PC går in under Account Settings (kugghjulet uppe t h) och kolla din Email adress.
Sen i appen, Settings - Account, har du samma email address där
Jag tycker det låter som att du loggar in på olika konton när du är i appen och när du kör via PC.
Om du på PC går in under Account Settings (kugghjulet uppe t h) och kolla din Email adress.
Sen i appen, Settings - Account, har du samma email address där
Quote from Ellen Lysén on 15 April 2014, 13:39Tack Hans, det löste problemet, hade två login!
Tack Hans, det löste problemet, hade två login!