Quote from Guest on 9 February 2012, 18:14Jag sprang förra årets tjejmil på 57:52 och halvmaran på 2:14:32. Nu vill jag bli snabbare! Skulle gärna vilja klara milen på 50 min och halvmaran på under två timmar. Hur borde jag träna för att nå dessa mål? Tacksam för tips!
Jag sprang förra årets tjejmil på 57:52 och halvmaran på 2:14:32. Nu vill jag bli snabbare! Skulle gärna vilja klara milen på 50 min och halvmaran på under två timmar. Hur borde jag träna för att nå dessa mål? Tacksam för tips!
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 18:24Klarar du milmålet tror jag definitivt du fixar halvmaramålet. Kanske inte omvänt.
Du tränar ju på ganska bra. Prioritera löpning mer nu inför våren så kan du kanske skära ner på annat och orka köra lite mer löpning, 3-4 mil i veckan kanske?
Du kan tes
Klarar du milmålet tror jag definitivt du fixar halvmaramålet. Kanske inte omvänt.
Du tränar ju på ganska bra. Prioritera löpning mer nu inför våren så kan du kanske skära ner på annat och orka köra lite mer löpning, 3-4 mil i veckan kanske?
Du kan tes
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 08:20Tack!
Tack!