Quote from Guest on 16 April 2009, 06:27Skall snart flyga hem till svedala och tänkte då ta med mig en cykel som jag har köpt här i USA...
Har någon någon bra ide för att göra cykeln flygsäker?
Skall snart flyga hem till svedala och tänkte då ta med mig en cykel som jag har köpt här i USA...
Har någon någon bra ide för att göra cykeln flygsäker?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 06:37Köp en väska. Den kan du ha nytta av sen på tågresor eller andra flygresor. Budget är att gå till närmsta cykelhandlare o be att få en kartong som han fått cykel levererad i....och återanvända den.
När jag köpte min cykel i USA vad det så billigt att det
Köp en väska. Den kan du ha nytta av sen på tågresor eller andra flygresor. Budget är att gå till närmsta cykelhandlare o be att få en kartong som han fått cykel levererad i....och återanvända den.
När jag köpte min cykel i USA vad det så billigt att det
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 07:32Köp något prisvärt i USA. TREK 6.9, Felt, Cannondale med SRM brukar finnas till bra priser på Ebay.
Packa i väska ihop med Zipphjulen.....
Köp något prisvärt i USA. TREK 6.9, Felt, Cannondale med SRM brukar finnas till bra priser på Ebay.
Packa i väska ihop med Zipphjulen.....
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 08:39"har köpt här i USA" tyder på att det redan är inköpt. Svårt att få ner 2 cyklar i samma väska..
"har köpt här i USA" tyder på att det redan är inköpt. Svårt att få ner 2 cyklar i samma väska..
Quote from ellen olsson on 16 April 2009, 08:42Då får du köpa två väskor. 🙂
Då får du köpa två väskor. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 08:43Oscar har två armar.
Oscar har två armar.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 08:45Man brukar kunna få ner två cyklar i en väska om man demonterar vevpartier, styren, gafflar etc
Man brukar kunna få ner två cyklar i en väska om man demonterar vevpartier, styren, gafflar etc
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 08:46Att köpa med en billig cykel från USA är inte så stor mening med.
Framför allt som det finns bra, billiga och mycket prisvärda cyklar till under halva priset jämfört med Sverige.
Det gäller bara att ha kapital tillgängligt.
Att köpa med en billig cykel från USA är inte så stor mening med.
Framför allt som det finns bra, billiga och mycket prisvärda cyklar till under halva priset jämfört med Sverige.
Det gäller bara att ha kapital tillgängligt.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 08:53Annars är en 20fots-container en lämplig resväska som skickas hem med flyttgods.
Grunda med en Vette och fyll upp med andra prylar.
Annars är en 20fots-container en lämplig resväska som skickas hem med flyttgods.
Grunda med en Vette och fyll upp med andra prylar.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 09:08Scott har vadderade cykeltransportväskor: http://scottusa.com/us_en/category/2538/bike_transport_bags
Scott har vadderade cykeltransportväskor: http://scottusa.com/us_en/category/2538/bike_transport_bags