Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 17:56Intressanta förslag.... 20fots container - jo jag tackar...Tja det är ju säkert..... 😀
Har kollat på cykelväskor fast då dom flesta verkar kosta från 300USD och upp så är det ju inte direkt billigt (iofs så är cykeln en Giant OCR C2 med kolfiberram så
Intressanta förslag.... 20fots container - jo jag tackar...Tja det är ju säkert..... 😀
Har kollat på cykelväskor fast då dom flesta verkar kosta från 300USD och upp så är det ju inte direkt billigt (iofs så är cykeln en Giant OCR C2 med kolfiberram så
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 19:23Det där med container är inte ett så dumt förslag. Just nu är det många svenska exportföretag som tar hem sina expats från staterna, så med lite kontakter borde man kunna kunna köpa in sig på en halv kubik containervolym eastbound cross-Atlantic.
Det där med container är inte ett så dumt förslag. Just nu är det många svenska exportföretag som tar hem sina expats från staterna, så med lite kontakter borde man kunna kunna köpa in sig på en halv kubik containervolym eastbound cross-Atlantic.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 19:24Har jag haft några dumma förslag?
Har jag haft några dumma förslag?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 19:41Nej, det är ett jättebra förslag. Mycket mindre risk för transportskador än om man tar cykeln som incheckad bagage på flyget.
Nej, det är ett jättebra förslag. Mycket mindre risk för transportskador än om man tar cykeln som incheckad bagage på flyget.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:11Oscar // Kolla på Blocket vad de går för ca, så ser du snart om det är värt det. Låter lite mycket med 300, tror inte jag gav mer än 200 för min men har inte kvittot hemma. Team Bike Case heter den iaf, har funkat bra även om jag glömmer hur man packar de
Oscar // Kolla på Blocket vad de går för ca, så ser du snart om det är värt det. Låter lite mycket med 300, tror inte jag gav mer än 200 för min men har inte kvittot hemma. Team Bike Case heter den iaf, har funkat bra även om jag glömmer hur man packar de
Quote from ellen olsson on 16 April 2009, 22:15För USD 300 bör du få en rätt lyxig variant, t.ex. en Scicon.
För USD 300 bör du få en rätt lyxig variant, t.ex. en Scicon.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:20Hej Oscar !
Jag tog hem 3 cyklar från Los Angeles i höstas. Vet inte vart du befinner dig men det finns många svenskar i LA som kan hjälpa till. Vi fraktar hem bilar och båtar hela tiden. Det tar ca 5-7 veckor. Containern kommer till stockholm eller Göteb
Hej Oscar !
Jag tog hem 3 cyklar från Los Angeles i höstas. Vet inte vart du befinner dig men det finns många svenskar i LA som kan hjälpa till. Vi fraktar hem bilar och båtar hela tiden. Det tar ca 5-7 veckor. Containern kommer till stockholm eller Göteb
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:21Som sagt grunda med en Vette och fyll på.
Som sagt grunda med en Vette och fyll på.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 22:21En sak till... köp en sån med.... hur ska jag förklara.. gjutna utrymmen för hjulen. Kanske är det en sådan som Fredrik föreslår. För det är lite dumt med min, man måste verkligen passa sig så man inte klämmer till en eker när man lägger ihop den.
En sak till... köp en sån med.... hur ska jag förklara.. gjutna utrymmen för hjulen. Kanske är det en sådan som Fredrik föreslår. För det är lite dumt med min, man måste verkligen passa sig så man inte klämmer till en eker när man lägger ihop den.
Quote from ellen olsson on 16 April 2009, 22:23Bl.a. Scicon har sådana modeller.
Bl.a. Scicon har sådana modeller.