Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 20:34Justerar växelvajern?
Justerar växelvajern?
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 20:34drar åt den då?
drar åt den då?
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 20:36Det beror på åt vilket håll det tar slut, och vad som är upp och ner 🙂
Det beror på åt vilket håll det tar slut, och vad som är upp och ner 🙂
Quote from Camilla Höög on 24 June 2008, 10:16Enklaste sättet att ta reda på hur man växlar ner är att trycka på växelreglagen och se vilken som gör vad. Antingen går det lättare eller så går det tyngre.
Enklaste sättet att ta reda på hur man växlar ner är att trycka på växelreglagen och se vilken som gör vad. Antingen går det lättare eller så går det tyngre.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 11:10Min tolkning av frågan:
Man växlar åt ena hållet genom att vika metalldelen inåt, dvs parallellt med styret.
Man växlar åt andra hållet genom att klicka på det lilla plasthandtaget på insidan.(Bromsar gör man genom att trycka in hela handtaget mot dig)
Min tolkning av frågan:
Man växlar åt ena hållet genom att vika metalldelen inåt, dvs parallellt med styret.
Man växlar åt andra hållet genom att klicka på det lilla plasthandtaget på insidan.
(Bromsar gör man genom att trycka in hela handtaget mot dig)
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 11:13Gött, då vet jag som ska sätta mig på en cyklel med sådant reglage på fredag. Känns fint att vara förberedd.
Gött, då vet jag som ska sätta mig på en cyklel med sådant reglage på fredag. Känns fint att vara förberedd.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 11:14Efter ett par korsningar så har man lärt sig, eller inte.
Efter ett par korsningar så har man lärt sig, eller inte.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 11:17Du märker om du inte ser mig igen på lördag David. Jag lämnar ett testamente i förväg som PM.
Du märker om du inte ser mig igen på lördag David. Jag lämnar ett testamente i förväg som PM.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 11:21Blir det ny hoj till helgen, Maria? Hur många älsklingar ska du ha egentligen?
Blir det ny hoj till helgen, Maria? Hur många älsklingar ska du ha egentligen?
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 11:23Det kommer en racer på fredag senast säger dom. Mitt hjärta är stort och har plats för många.
Det kommer en racer på fredag senast säger dom. Mitt hjärta är stort och har plats för många.