Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHybris......gbg-varvet 07
You need to log in to create posts and topics.

12

Man sitter och läser.......inspirerad och hybrial (?) blir man........är ute och springer en go runda.......tänker.......visst kan jag!

Men allvar - hur realistisk är jag på en skala? Idag tar jag en mil (lätt) på 1.20 (jag har övertalats till lågintens

Japp det klarar du lätt....de stänger inte målet förrän du redan har duschat...:-) allvarligt inga problem

Klart att du klarar det.
Träna på så ska du se att när du väl börja springa i Gbg:s-varvet så kommer du säketer att klara hela varvet med stöd av publiken.
🙂

Tack för peppningen! Nu har jag betalat anmälningsavgiften - ingen återvändo! Jag ser fram emot loppet jättemycket, har förstått att det är rena folkfesten (t+)

Maria klart du klarar att springa varvet nästa år. Kan bara säga att loppet är helt fantasiskt med gatorna kantade av folk som nästan "lyfter" fram dig.
Ett tips , om du inte redan gör det , är att variera din löpträning med olika pass och distanser, allt

Ja, just det, marathon.se......tack för tipset 🙂

http://www.adidas.com/campaigns/verticalsrunning/content/se/index.asp

Klicka vidare på "downloads" - "training plans" - "välj half marathon" - "välj tid" - "klicka på download"

Mycket bra, trevlig och varierande träningsupplägg på 9 veckor inför halv

Jag hittar inte rätt riktigt.
Jag klickar på ADS & Downloads o kommer till en sida där jag kan välja
* Running Organizer
* GCS Video
* Catalogue
* 4 hour Marathon Training Plan
* Running Wallpaper

Om jag väljer training plan kommer jag bara till en PDF m

Du gjorde samma fel som jag (gjorde. Klickade och klickade i 5 minuter innan jag hittade rätt).

Klicka i STORA grå/blå fältet på "click to......pop up....".
Efter den gula räknaren hittar du downloads i raden.

Du får ett val (organize), sedan fler val,

Tack för beskrivningen Maria, jag hade oxå problem men nu har jag hittat 🙂

12