Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHyra cykel Gran Canaria, Free-Mot …
You need to log in to create posts and topics.

12

Förbereder packning inför sol- och cykelresa. Avser hyra LVG genom Free-Motion. Funderar nu på om jag behöver packa o ta med egna flaskhållare eller om någon VET om det ingår.

1. Framgår inte på hemsidan.
2. Har - naturligtvis - skickat förfrågan till hy

Jag hyrde där i somras - på min satt det dubbla flaskställ.
/E

Har också hyrt där och de fixar det mesta. Välordnat och fina cyklar.

Instämmer, bra cyklar, bra service, cykeldator, dubbla flaskhållare, pump, slang och däckavtagare ingår.

Jag tog med ett litet multiverktyg för att kunna justera typ sadel od när man är ute och cyklar om det inte blev 100% när man hämtade cyklen.

Deras

Tack för svar.
Fick precis mailsvar från Free-Motion och det var att två flaskhållare naturligtvis ingår.
Ska bli gött!

Någon som vet vilket klockslag deras guidade turer brukar starta? Tänkte försöka boka några dagar inför kommande vecka men frugan vill först veta när jag kommer hem från resp tur... Planering är a och o - så är det bara. 🙂

/Thomas Bjur

Kl. 9.30 startar dom sina turer. Frugan var där förra veckan och cyklade.

Thomas B, berätta gärna vilket tur du deltagit i och din "rescension". Jag skall strax gå ner och hämta min cykel i Meloneras, rusta cykeln med min utrustning i kväll och planera för solotur i morgon.

Har nu bokat en Cannondale SuperSix EVO under v 12 🙂
Tar gärna emot tips på bra vägar/rundor från Meloneras som jag inte bör missa.

/MarcusR

Två givna turer är upp till Pique de las Nieve och turen upp Soria.
Köp Free-Motions karta över södra delan av ön så underlättar det att hitta och är ett tips på bra turer.

12