Quote from Guest on 12 February 2014, 15:36Förbereder packning inför sol- och cykelresa. Avser hyra LVG genom Free-Motion. Funderar nu på om jag behöver packa o ta med egna flaskhållare eller om någon VET om det ingår.
1. Framgår inte på hemsidan.
2. Har - naturligtvis - skickat förfrågan till hy
Förbereder packning inför sol- och cykelresa. Avser hyra LVG genom Free-Motion. Funderar nu på om jag behöver packa o ta med egna flaskhållare eller om någon VET om det ingår.
1. Framgår inte på hemsidan.
2. Har - naturligtvis - skickat förfrågan till hy
Quote from Michael R on 12 February 2014, 15:46Jag hyrde där i somras - på min satt det dubbla flaskställ.
/E
Jag hyrde där i somras - på min satt det dubbla flaskställ.
/E
Quote from Funbeat user on 12 February 2014, 16:42Har också hyrt där och de fixar det mesta. Välordnat och fina cyklar.
Har också hyrt där och de fixar det mesta. Välordnat och fina cyklar.
Quote from Funbeat user on 12 February 2014, 17:34Instämmer, bra cyklar, bra service, cykeldator, dubbla flaskhållare, pump, slang och däckavtagare ingår.
Jag tog med ett litet multiverktyg för att kunna justera typ sadel od när man är ute och cyklar om det inte blev 100% när man hämtade cyklen.
Deras
Instämmer, bra cyklar, bra service, cykeldator, dubbla flaskhållare, pump, slang och däckavtagare ingår.
Jag tog med ett litet multiverktyg för att kunna justera typ sadel od när man är ute och cyklar om det inte blev 100% när man hämtade cyklen.
Deras
Quote from Funbeat user on 13 February 2014, 16:02Tack för svar.
Fick precis mailsvar från Free-Motion och det var att två flaskhållare naturligtvis ingår.
Ska bli gött!
Tack för svar.
Fick precis mailsvar från Free-Motion och det var att två flaskhållare naturligtvis ingår.
Ska bli gött!
Quote from Funbeat user on 18 February 2014, 10:04Någon som vet vilket klockslag deras guidade turer brukar starta? Tänkte försöka boka några dagar inför kommande vecka men frugan vill först veta när jag kommer hem från resp tur... Planering är a och o - så är det bara. 🙂
/Thomas Bjur
Någon som vet vilket klockslag deras guidade turer brukar starta? Tänkte försöka boka några dagar inför kommande vecka men frugan vill först veta när jag kommer hem från resp tur... Planering är a och o - så är det bara. 🙂
/Thomas Bjur
Quote from Funbeat user on 20 February 2014, 12:29Kl. 9.30 startar dom sina turer. Frugan var där förra veckan och cyklade.
Kl. 9.30 startar dom sina turer. Frugan var där förra veckan och cyklade.
Quote from Funbeat user on 20 February 2014, 16:07Thomas B, berätta gärna vilket tur du deltagit i och din "rescension". Jag skall strax gå ner och hämta min cykel i Meloneras, rusta cykeln med min utrustning i kväll och planera för solotur i morgon.
Thomas B, berätta gärna vilket tur du deltagit i och din "rescension". Jag skall strax gå ner och hämta min cykel i Meloneras, rusta cykeln med min utrustning i kväll och planera för solotur i morgon.
Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 12:57Har nu bokat en Cannondale SuperSix EVO under v 12 🙂
Tar gärna emot tips på bra vägar/rundor från Meloneras som jag inte bör missa./MarcusR
Har nu bokat en Cannondale SuperSix EVO under v 12 🙂
Tar gärna emot tips på bra vägar/rundor från Meloneras som jag inte bör missa.
/MarcusR
Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 13:05Två givna turer är upp till Pique de las Nieve och turen upp Soria.
Köp Free-Motions karta över södra delan av ön så underlättar det att hitta och är ett tips på bra turer.
Två givna turer är upp till Pique de las Nieve och turen upp Soria.
Köp Free-Motions karta över södra delan av ön så underlättar det att hitta och är ett tips på bra turer.