Quote from Funbeat user on 26 February 2014, 14:02Har cyklat här några dagar nu. Mitt tips - och min lärdom till nästa gång - är att ta med egen pump med tryckmätare, att ha i bostaden. Bra att vara säker på däcktrycket när man startar sin dagstur.
Jag har också åkt på min första landsvägspunka. Då hade
Har cyklat här några dagar nu. Mitt tips - och min lärdom till nästa gång - är att ta med egen pump med tryckmätare, att ha i bostaden. Bra att vara säker på däcktrycket när man startar sin dagstur.
Jag har också åkt på min första landsvägspunka. Då hade
Quote from Lisa Bringhed on 26 February 2014, 21:53Marcus, hög tid för lunch igen, jag var där och 2011 🙂
Marcus, hög tid för lunch igen, jag var där och 2011 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2014, 10:28Tack för bra tips! 🙂
Mats, en AW på "Hästen & Hunden" tycker jag vore lägligt 😉
/M
Tack för bra tips! 🙂
Mats, en AW på "Hästen & Hunden" tycker jag vore lägligt 😉
/M
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 22:26Anders Rosqvist, bara att hålla upp armen så kommer vi förbi 🙂
Vi har nog möts någon gång under de senaste dagarna. Såg att du undvek den blåsiga sidan idag, rätt val! Ledsnade efter en mil och trampade till Puerto Mogan istället.
Anders Rosqvist, bara att hålla upp armen så kommer vi förbi 🙂
Vi har nog möts någon gång under de senaste dagarna. Såg att du undvek den blåsiga sidan idag, rätt val! Ledsnade efter en mil och trampade till Puerto Mogan istället.
Quote from Funbeat user on 1 March 2014, 00:13Hålla upp armarna.
Hör på denna, mötte i förrgår en snubbe i full spruta i nedförsbacke. På aerocykel med tempostyre. SNUBBEN HADE _EN_ARM (ingen protes).
Tuffare har jag inte tidigare varit med om.
Hålla upp armarna.
Hör på denna, mötte i förrgår en snubbe i full spruta i nedförsbacke. På aerocykel med tempostyre. SNUBBEN HADE _EN_ARM (ingen protes).
Tuffare har jag inte tidigare varit med om.