Quote from Guest on 22 January 2011, 21:16Ett lopp bara för kvinnor. Väldigt lättlöpt bana i Pildammsparken, Malmö
Ca 3000 deltagare förra året
Det var väldigt bra stämning och massa med utlottningar o priser 🙂
Ett lopp bara för kvinnor. Väldigt lättlöpt bana i Pildammsparken, Malmö
Ca 3000 deltagare förra året
Det var väldigt bra stämning och massa med utlottningar o priser 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 21:26Hej Elina!
Kan du inte skriva Skåne i rubriken? Det går ju fler Iform-lopp på andra platser i Sverige och det blir så virrigt.... 🙂
Hej Elina!
Kan du inte skriva Skåne i rubriken? Det går ju fler Iform-lopp på andra platser i Sverige och det blir så virrigt.... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 09:53Fixat 😉
Fixat 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 13:20🙂
🙂
Quote from Bjarne Lewin on 23 January 2011, 16:19Någon som sprang iformloppet 2010 och som kan berätta hur arrangemanget var! SNÄLLA
Någon som sprang iformloppet 2010 och som kan berätta hur arrangemanget var! SNÄLLA
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 15:07@ Evely
Jag och min syster sprang förra året. Tyckte det var ett bra arrangemang. Fin bana att springa på. Minus för hantering av väskor - de flyttade väskorna till ett annat tält efter inlämning så det var svårt att hitta sen. Hoppas de har lärt sig av d
@ Evely
Jag och min syster sprang förra året. Tyckte det var ett bra arrangemang. Fin bana att springa på. Minus för hantering av väskor - de flyttade väskorna till ett annat tält efter inlämning så det var svårt att hitta sen. Hoppas de har lärt sig av d
Quote from Bjarne Lewin on 10 February 2011, 15:11Okej! Men då låter det ju som att arrangemanget i stort fungerade bra!
Lång toakö är det ju vid alla lopp nästan i alla fall
Väskinlämning som de flyttar på, låter lite dumt men om jag kan få chefen till att betala för detta också så finns det väl allti
Okej! Men då låter det ju som att arrangemanget i stort fungerade bra!
Lång toakö är det ju vid alla lopp nästan i alla fall
Väskinlämning som de flyttar på, låter lite dumt men om jag kan få chefen till att betala för detta också så finns det väl allti
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 12:47Vi kanske ses igen, då, Evely 🙂
2 lag från jobb håller på att bildas.http://iform.se/i-form-loppet-2011-malmo/i-form-loppet-i-malmo-anmalan
Vi kanske ses igen, då, Evely 🙂
2 lag från jobb håller på att bildas.
http://iform.se/i-form-loppet-2011-malmo/i-form-loppet-i-malmo-anmalan
Quote from Bjarne Lewin on 24 July 2011, 18:01Förlåt mig hjärnan tilltade :@
Snälla glm detta inlägg
Förlåt mig hjärnan tilltade :@
Snälla glm detta inlägg
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 18:42Någon mer från Åstorp ??
Någon mer från Åstorp ??