Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Vem kan jag ha sällskap med innan loppet? Jag kommer åka tåg in till Malmö från Landskrona, antingen med tåget som är inne vid Triangeln 16:26 eller 16:57. Kanske lite tight med senare alternativet, är ju en bit att gå och nummerlapp som ska hämtas osv.

Ingen tågåkare? Reviderar med att jag kommer till Triangeln 17:06 och att jag inte kommer sprina i närheten av pers. Däckad av förkylning som uppladdning - det blir en lufsarunt ikväll...

Hoppas regnet håller sig långt borta, gärna uppe i Hbg 😉

Jag kommer med 7 kollegor i bil.

Kör järnet allihopa!

Frun sprang - själv är jag bara imponerad över hur man kan servera grädde istället för vatten vid målgången. Vad tänkte man på???? Hadde varit kul ochså om man visste vem som vann. Speakern hadde ingen koll över huvud taget och blandade ihop 5K löpare och

Tiderna ligger uppet på racetime nu 🙂

Jag tycker att det var härligt att se den goda stämningen i hällregnet!

Men vattenbristen i mål var verkligen kass! Vi var nog rätt många som blev irriterade av att köa en kvart å så äntligen komma fram å få ...3dl havrebaserad matlagningsgrädde... och

Alltså helt ärligt, skulle man verkligen dricka den där havrehistorien?? Vilket skämt. Jag som var så törstig på vatten!

Håller med om att speakern inte var helt hundra. Först pratade han om att vi som skulle springa 10K skulle springa två varv vilket ju

Såg i resultatlistan imose film på min målgång - ooootroligt graciöst och vackert 🙂 . Men nu kan jag inte få fram någon film längre, någon som sett någon info om detta? Ska det finnas filmer eller inte?

Och, ja, håller med föregående talare. Havregrädd

12