Quote from Guest on 15 October 2011, 08:13Tycker det var ett ganska uselt nr, blir till att inte ha den mer 🙂
test av merida-cross...igen, var ju en i förra numret.
Di2 test som visar att den är helt onödig.
Cykla i usa ähh? cykla i new york ähh? ärligt...hur intressant är det för den stora mas
Tycker det var ett ganska uselt nr, blir till att inte ha den mer 🙂
test av merida-cross...igen, var ju en i förra numret.
Di2 test som visar att den är helt onödig.
Cykla i usa ähh? cykla i new york ähh? ärligt...hur intressant är det för den stora mas
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 08:23Tanken med Kadens är bra, men det måste vara svårt att skriva en cykeltidning för alla.
Jag hade Kadens för flera år sedan när den var ny. Slutade dock med prenumerationen ganska snart, då det väldigt sällan var något intressant för mig som "normal" cyke
Tanken med Kadens är bra, men det måste vara svårt att skriva en cykeltidning för alla.
Jag hade Kadens för flera år sedan när den var ny. Slutade dock med prenumerationen ganska snart, då det väldigt sällan var något intressant för mig som "normal" cyke
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 08:33Jag tror inte att så många "elitcyklister" läser Kadens.
Jag tror inte att så många "elitcyklister" läser Kadens.
Quote from Rasmus Olsson on 15 October 2011, 08:48Senaste året har det ju faktiskt skrivits mer om vanlig motionscykling, tom pendlingscykling.
Skicka in era synpunkter till Kalle Bern, chefsredaktören, så får han iallafall en chans! Att enbart framföra synpunkter på ett forum är inte konstruktivt. Även
Senaste året har det ju faktiskt skrivits mer om vanlig motionscykling, tom pendlingscykling.
Skicka in era synpunkter till Kalle Bern, chefsredaktören, så får han iallafall en chans! Att enbart framföra synpunkter på ett forum är inte konstruktivt. Även
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 08:59Har man åsikter om Kadens så kan vara med i deras läsarundersökning som pågår just:
http://www.kadens.se/puffar-index/svara.htmSjälv tycker jag tidning är helt okej.
Har man åsikter om Kadens så kan vara med i deras läsarundersökning som pågår just:
http://www.kadens.se/puffar-index/svara.htm
Själv tycker jag tidning är helt okej.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 09:25Har precis gjort deras läsarundersökning och vad gäller att på forum diskutera och även få svar, det ser jag som självklart istället för att gömma sej bakom en tidning.
Åsa är medlem här men om hon är aktiv är ju en annan sak.
Har precis gjort deras läsarundersökning och vad gäller att på forum diskutera och även få svar, det ser jag som självklart istället för att gömma sej bakom en tidning.
Åsa är medlem här men om hon är aktiv är ju en annan sak.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 15:06Kadens är bra
Kadens är bra
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 15:30Kadens har en svår uppgift. Å ena sidan skall tidningen appelera till till de cyklister som är så pass intresserade av cykling att de kan tänkas köpa en tidning om just detta. I vårt land är det trots allt inte så många.
Denna grupp tidningsköpare är gans
Kadens har en svår uppgift. Å ena sidan skall tidningen appelera till till de cyklister som är så pass intresserade av cykling att de kan tänkas köpa en tidning om just detta. I vårt land är det trots allt inte så många.
Denna grupp tidningsköpare är gans
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 15:32Bra skrivet Jonas (t+)
Bra skrivet Jonas (t+)
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 19:32"Kadens är bra"
Inte bara bra, helt nödvändig om man frågar mig.
För det blir svårt att cykal utan "Kadens", skulle jag tro;)Vänligen
P.
"Kadens är bra"
Inte bara bra, helt nödvändig om man frågar mig.
För det blir svårt att cykal utan "Kadens", skulle jag tro;)
Vänligen
P.