Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 21:13Är man bara lite aktiv på nätet blir det ofta gammal skåpmat av artiklarna i Kadens, inte mycket nytt alltså. Men, det är ju problemet med alla publikationer egentligen och inte så mycket Kadens kan gör något åt.
Är man bara lite aktiv på nätet blir det ofta gammal skåpmat av artiklarna i Kadens, inte mycket nytt alltså. Men, det är ju problemet med alla publikationer egentligen och inte så mycket Kadens kan gör något åt.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 14:44Håller med Heff Gustafsson - senaste numret var snabbläst.
Jag är också en glad amatör som mest cykelpendlar till och från jobb (Lund - Malmö), och är inte speciellt intresserad av prylar för 10000-tals kronor.
Men jag gillar verkligen de numren som beh
Håller med Heff Gustafsson - senaste numret var snabbläst.
Jag är också en glad amatör som mest cykelpendlar till och från jobb (Lund - Malmö), och är inte speciellt intresserad av prylar för 10000-tals kronor.
Men jag gillar verkligen de numren som beh
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 16:43Det här är nog ett problem som många tidningar/tidskrifter brottas med, just detta med målgrupp. Hur som haver finns det ju ett ganska digert utbud av cykeltidningar bara en tar sig till Pressbyrån, och såklart massor av bloggar med mer specifika inriktni
Det här är nog ett problem som många tidningar/tidskrifter brottas med, just detta med målgrupp. Hur som haver finns det ju ett ganska digert utbud av cykeltidningar bara en tar sig till Pressbyrån, och såklart massor av bloggar med mer specifika inriktni
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 17:01Vilken tur att jag inte läste det numret, för då hade jag blivit lite ledsen och kanske börjat ångra mig och insett att jag inte ska vara så glad åt min nya Merida Cyclocross 4 som jag faktiskt är! 🙂