Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 21:13Är man bara lite aktiv på nätet blir det ofta gammal skåpmat av artiklarna i Kadens, inte mycket nytt alltså. Men, det är ju problemet med alla publikationer egentligen och inte så mycket Kadens kan gör något åt.
Är man bara lite aktiv på nätet blir det ofta gammal skåpmat av artiklarna i Kadens, inte mycket nytt alltså. Men, det är ju problemet med alla publikationer egentligen och inte så mycket Kadens kan gör något åt.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 14:44Håller med Heff Gustafsson - senaste numret var snabbläst.
Jag är också en glad amatör som mest cykelpendlar till och från jobb (Lund - Malmö), och är inte speciellt intresserad av prylar för 10000-tals kronor.
Men jag gillar verkligen de numren som beh
Håller med Heff Gustafsson - senaste numret var snabbläst.
Jag är också en glad amatör som mest cykelpendlar till och från jobb (Lund - Malmö), och är inte speciellt intresserad av prylar för 10000-tals kronor.
Men jag gillar verkligen de numren som beh
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 16:43Det här är nog ett problem som många tidningar/tidskrifter brottas med, just detta med målgrupp. Hur som haver finns det ju ett ganska digert utbud av cykeltidningar bara en tar sig till Pressbyrån, och såklart massor av bloggar med mer specifika inriktni
Det här är nog ett problem som många tidningar/tidskrifter brottas med, just detta med målgrupp. Hur som haver finns det ju ett ganska digert utbud av cykeltidningar bara en tar sig till Pressbyrån, och såklart massor av bloggar med mer specifika inriktni
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 17:01Vilken tur att jag inte läste det numret, för då hade jag blivit lite ledsen och kanske börjat ångra mig och insett att jag inte ska vara så glad åt min nya Merida Cyclocross 4 som jag faktiskt är! 🙂
Vilken tur att jag inte läste det numret, för då hade jag blivit lite ledsen och kanske börjat ångra mig och insett att jag inte ska vara så glad åt min nya Merida Cyclocross 4 som jag faktiskt är! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 17:44Bättre i så fall att de testar olika rakhyvlar.
Bättre i så fall att de testar olika rakhyvlar.
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2011, 18:46Snabbläst? Jag är kvar i förra numret!
Snabbläst? Jag är kvar i förra numret!
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 19:46David: Precis! Det hade ju varit ultimat.
David: Precis! Det hade ju varit ultimat.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 09:29Bruse - du läser kanske långsamt?
Bruse - du läser kanske långsamt?
Quote from Rasmus Olsson on 19 October 2011, 10:50Alla mina tidningar kommer samtidigt, så jag får en stresssymptom.
Alla mina tidningar kommer samtidigt, så jag får en stresssymptom.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 12:34Senaste nummret av Kadens vad bra, intressant att läsa om cyklingen i USA. Kadens har bred fokus som många kanske inte gillar, man det gör jag!
Senaste nummret av Kadens vad bra, intressant att läsa om cyklingen i USA. Kadens har bred fokus som många kanske inte gillar, man det gör jag!