Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelIbland blir jag så arg.....
You need to log in to create posts and topics.

12

Igår skulle jag och vännerna ta ett långpass på 16 mil inför VR. Kommer ned i cykelrummet och där står min cykel, fast utan sadel!! Fy f.. säger jag bara för personer som inte kan låta bli andras saker!! Med sadeln hade ju även sadelstången (eller vad det

Delar din sorg.... (#)

Fy tusan! Grannkillen här som älskar sin cykel höll på att meka med den ute på gården gick in f a hämta ngt, kommer ut igen, cykeln borta. Detta på max fem minuter ...
Trist!

Tjuvar, 90% av dem är inte så smarta, därav t ex avklippt cykeldator.

Shit vad trist! Verkligen värdelöst att bli av med grejer sådär. (Dock, angående cykeldatorn, så är det rätt lätt att sätta dit en ny sladd, en reservsladd kostar typ 50-60 kronor, så om man har magneten så kan man använda den)

Jag har alltid min mtb inl

Även korkade tjuvar inser att dom har bråttom. Skulle aldrig få för mig att ha cykeln på ett ställe där andra har tillgång till den. Jag kan inte cykla till jobbet för att kontorschefen förmodligen inte skulle uppskatta cykeln på kontoret.

Trist att hör

Förmodligen!! Har du inte testat Jonas??! Gör det... 🙂

Ja, det är så jäkla trist, men jag skall vara glad över att jag fortfarande har cykeln. Sakerna de tog är ju av mindre värde och relativt lätta att ersätta.

Dock så trodde jag att jag hade cykeln på ett säkert ställe då den stod inlåst i ett cykelförråd.

En kille här HAR sin cykel stående i sitt kontorsbås. Dock inte säker på att han bett om lov 🙂

Att ha cykeln i ett cykelrum kan många gånger vara sämre än att ha den ute i det fria för då kan de arbeta helt ostört bara de "råkat" gå med någon in. Om man går ner med en verktygslåda eller liknande så tror folk bara att man ska ner och meka lite...

Mitt cykelrum heter på vardagssvenska "min hall".

12