Quote from Camilla Höög on 13 June 2010, 16:06Skrämmande att se videon från Hovets träning. Inte undra på att folk blir sura på cyklister och saboterar cykellopp när många trafikregler totalt ignoreras. Inte bry sig om stopplikt, omkörning vid skymd sikt, korsa heldragna linjer, ta upp hela vägbanan
Skrämmande att se videon från Hovets träning. Inte undra på att folk blir sura på cyklister och saboterar cykellopp när många trafikregler totalt ignoreras. Inte bry sig om stopplikt, omkörning vid skymd sikt, korsa heldragna linjer, ta upp hela vägbanan
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 16:08Den ligger i forumet och då jag aldrig åker snabbgrupp vet jag inte hur det brukar se ut där.
Den ligger i forumet och då jag aldrig åker snabbgrupp vet jag inte hur det brukar se ut där.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:03Folk med tråkigt liv sabbar ofta för andra. Mycket rött i den gruppen.
Folk med tråkigt liv sabbar ofta för andra. Mycket rött i den gruppen.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:15Ja det finns verkligen folk till allt, detta var riktigt nedrigt gjort!
Ja det finns verkligen folk till allt, detta var riktigt nedrigt gjort!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 19:20Man blir uppgiven helt enkelt.
Man blir uppgiven helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 11:03Lite sent inlägg men......tråkigt, arg blir man
Lite sent inlägg men......tråkigt, arg blir man