Quote from Guest on 28 November 2012, 18:01Hej
Jag undrar om Icebug pytho är bra mot halkan, Altså när det gäller Asfalt underlag .
MVH
Hej
Jag undrar om Icebug pytho är bra mot halkan, Altså när det gäller Asfalt underlag .
MVH
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 18:11Köpte mina IceBug Phyto för ca 1 månad sedan, det har blivit både terräng, asfalt och "svall is" är helt sjukt nöjd med dom. Rekommenderar dom varmt (t+) .
Köpte mina IceBug Phyto för ca 1 månad sedan, det har blivit både terräng, asfalt och "svall is" är helt sjukt nöjd med dom. Rekommenderar dom varmt (t+) .
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 18:29Jag har själv Icebug Anima Bugrip och har inte provat Pytho, men har hört att Pytho är relativt hårda för asfalt (det var därför jag valde Anima).
För "riktig" terräng/is är nog Pytho bättre än Anima kan jag tänka, men Anima är nog mer tänkt som asfalt/
Jag har själv Icebug Anima Bugrip och har inte provat Pytho, men har hört att Pytho är relativt hårda för asfalt (det var därför jag valde Anima).
För "riktig" terräng/is är nog Pytho bättre än Anima kan jag tänka, men Anima är nog mer tänkt som asfalt/
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 18:38Som jag ser det, beror det väldigt mycket på var i vårt avlånga land man bor. För mig funkar Pytho bra eftersom det hos mig oftast är fråga om blandat underlag: halka blandat med bar asfalt. Pythos dubbar sjunker in lite då man springer på asfalt utan is
Som jag ser det, beror det väldigt mycket på var i vårt avlånga land man bor. För mig funkar Pytho bra eftersom det hos mig oftast är fråga om blandat underlag: halka blandat med bar asfalt. Pythos dubbar sjunker in lite då man springer på asfalt utan is
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 19:33Jag fick lite funderingar efter denna texten idag "Icebug med teknologin BUGrip® - speciellt gummi och 15-16 integrerade ståldubbar med dynamisk funktion (hur långt de pressas inåt beror på trycket från bäraren och motståndet från marken)."
Desto tjockar
Jag fick lite funderingar efter denna texten idag "Icebug med teknologin BUGrip® - speciellt gummi och 15-16 integrerade ståldubbar med dynamisk funktion (hur långt de pressas inåt beror på trycket från bäraren och motståndet från marken)."
Desto tjockar
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 20:24Springer med ett par med den tekniken när det behövs vintertid och min vikt pendlar mellan 85-90 kg. Och jag har inte direkt obehag att springa asfalt med dem, men det är ju inget man helst vill förutom när det är snorhalt.
Springer med ett par med den tekniken när det behövs vintertid och min vikt pendlar mellan 85-90 kg. Och jag har inte direkt obehag att springa asfalt med dem, men det är ju inget man helst vill förutom när det är snorhalt.
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 21:09Icebug Gryllo finns inte längre (?) men dem har jag sprungit allt med, inklusive maraton (asfalt/grus). När jag sprang med dem sist (2v sedan) upplevde jag dem dock som ofantligt styva och klumpiga jämfört med mina Inov8 Oroc 280, för att inte tala om min
Icebug Gryllo finns inte längre (?) men dem har jag sprungit allt med, inklusive maraton (asfalt/grus). När jag sprang med dem sist (2v sedan) upplevde jag dem dock som ofantligt styva och klumpiga jämfört med mina Inov8 Oroc 280, för att inte tala om min