Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningICEBUG SISU ?!!
You need to log in to create posts and topics.

Hej på er,

Det är dags att variera sitt längdskid åkande med lite seriös löpträning, Ser hur snön vräker ner, har länge kikat på ICEBUG men inte riktigt tagit steget till inköp. Varit feg !! Har slitit ut ett antal Asics under åren.

Någon som har erfare

Dom är mycket bra på isigt underlag. Dubbarna sitter kvar till skillnad mot mina tidigare modeller av Icebug.

Köpte mina i våras. Använde dom under sommaren och hösten till orientering och multisport. De var ofta till stor nytta denna regniga och hala sommar. Nu under vintern har de funkat helbra på hal is och hård snö.

Trots att de fått stå ut med väldigt tuff

..... Det är precis detta jag vill höra, Har hört om tidigare barnsjukdomar, dubbar som känns igenom sulan samt dubbar som lossnat etc.

Jag tränar för multisport säsongen och behöver skor för tuffa tag, normala löparskor tar så mycket stryk i obanad terr

Jag har ett par Icebug av äldre modell. Jag springer orientering i dem, och är supernöjd. Någon dubb har lossnat på mina, men de funkar bra ändå. Nu i vinter har jag sprungit med dem på snöiga och isiga grusvägar. Men då tycker jag att jag får ont i min g

Jag köpte dessa nyligen (julas) och ger dom 5/5 i betyg. Skön sko, lätt och superfäste. Bästa skon jag haft för vinterväglag!
Har dock givetvis inte testat under andra årstider.

Har varit och inhandlat mitt första par idag, men kunde inte motstå att kasta mig ut i längdskidpåret, varit och jobbat i Tyskland denna vecka, så kommer man hem till nära 30cm nysnö.....ett kortare slitpass men härligt !!

Kommer att under helgen ta ett

Jag är grymt nöjd med mina 🙂

Jaha , premiär turen avklarad, 12 km i blandad terräng, snöiga cykelbanor, dåligt trampade stigar i skogen till ren lössnö pulsande. Mitt första intryck är - Sitter bra, överaskande bra grepp i backen oavsett underlag, inga tendenser till blåsor eller lik