Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Idag känner jag mig extra singel för att barnen har åkt till pappa och här sitter jag och surfar runt på en massa forum med ett glas vitt på ena sidan av datorn och en kopp te på den andra (#)

Jag går med i er grupp, anna och stina. Min skilsmässa blev klar i tisdags. Äntligen singel på pappret. Men ni vinner tävlingen ändå för jag känner mig inte särskilt mycket singel längre.

Hasse: Får jag en kram av dig med??

Hur går det med anarkismen och äganderätten, Herr Lömsk? ^^

Förlåt, jag retas bara...

*Släpper lös sin comeback på Malene*

Där fanns ett syfte bakom flugskitarna runt "Bara tillhör mig" (Jag vet att du vet det redan, men jag har väntat på ett bra ögonblick att använda den comebacken!!)

Så det så.. 😉

Sötis

Mikael G - om det är singelvarning på att ta semester för att följa OS då har jag varit väldigt singel i hela mitt vuxna liv (semester för OS (friidrott och längdskidor) samt VM och EM i fotboll). Och om det är något som bara är singlar förbehållet ja då

Vin o c h Te Stina? kanske man ska testa 😉 Idag känner jag mig särskilt singel för att jag helt apropå ska strosa ner till en uteservering ikväll med en kompis.. Dricka vin (thet skippar jag) och spana på killar..

Vin o ti nto har jag hört talas om i alla fall 🙂

Nja, man får ta det liksom i rätt ordning. Inte småsippa på båda sidorna samtidigt.

Jag ska leva singelliv idag. Ska ut på en liten joggingrunda sen ska jag kolla på svettiga, skitiga mulitsportare och efter det svettiga racerförare med en singelkompis ;

Linus, Välkommen i gänget (L)