Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 10:39Jag tror att ni har fel där ang att köra för snabbt i början för att medvetet köra långsammare mot slutet. Tittar man på de snabbare åkarna förra året var de (och många andra) snabbast ner till Jönköping. De tappade sedan i fart men höll i princip samma f
Jag tror att ni har fel där ang att köra för snabbt i början för att medvetet köra långsammare mot slutet. Tittar man på de snabbare åkarna förra året var de (och många andra) snabbast ner till Jönköping. De tappade sedan i fart men höll i princip samma f
Quote from Fredrik Närenfors on 27 May 2008, 18:48När jag tänker efter lite så är det nog så här. Förvisso kör jag snabbare ned till Jönköping, men jag sliter inte lika hårt. Efter Jönköping blir det mindre klungor och jag måste själv fram oftare och ta mer ansvar för farthållningen. Vilket innebär att j
När jag tänker efter lite så är det nog så här. Förvisso kör jag snabbare ned till Jönköping, men jag sliter inte lika hårt. Efter Jönköping blir det mindre klungor och jag måste själv fram oftare och ta mer ansvar för farthållningen. Vilket innebär att j
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 20:39Nerbantad, men mindre mil i benen men känner mig ändå starkare än vad jag gjort tidigare. Vägde runt 85-86kg förra året innför vätten nu ligger jag mellan 82- 83kg.
Mitt mål är att komma under 8 timmar det kommer att bli tufft, men jag åker i samma grupp
Nerbantad, men mindre mil i benen men känner mig ändå starkare än vad jag gjort tidigare. Vägde runt 85-86kg förra året innför vätten nu ligger jag mellan 82- 83kg.
Mitt mål är att komma under 8 timmar det kommer att bli tufft, men jag åker i samma grupp
Quote from Funbeat user on 2 June 2008, 20:55Under 8 - respekt. Hoppas du grejar det! Synd att du hade otur 2006, många slog sina pers rejält det året. I princip alla som körde under 8:30 förra året blev passerade av snabbgänget 4:30. Säkert hängde många på en bit också.
Under 8 - respekt. Hoppas du grejar det! Synd att du hade otur 2006, många slog sina pers rejält det året. I princip alla som körde under 8:30 förra året blev passerade av snabbgänget 4:30. Säkert hängde många på en bit också.