Quote from Mats Andersson on 13 December 2007, 11:32You say potatoe, I say potato 🙂
Det tog inte många minuter innan det första positiva svaret kom så en del gillade tipset i alla fall 😉
You say potatoe, I say potato 🙂
Det tog inte många minuter innan det första positiva svaret kom så en del gillade tipset i alla fall 😉
Quote from j sollerman on 13 December 2007, 14:33sponsor reklam...
sponsor reklam...
Quote from Mats Andersson on 13 December 2007, 16:42Yes sir. Och det skäms jag inte en sekund för.
Men det sköna är ju att du kan byta ut ordet "Aktivitus" mot namnet på vilket annat testinstitut som helst antar jag. Mitt tips handlade mer om träningsinspiration, vilket ett schyst träningsupplägg är. I all
Yes sir. Och det skäms jag inte en sekund för.
Men det sköna är ju att du kan byta ut ordet "Aktivitus" mot namnet på vilket annat testinstitut som helst antar jag. Mitt tips handlade mer om träningsinspiration, vilket ett schyst träningsupplägg är. I all
Quote from Mats Andersson on 13 December 2007, 23:04“Du kan få vilken färg, så länge du väljer svart” lyder Henry Fords klassiska citat om färgutbudet på den första T-Forden.
Lite samma sak gäller för marknaden av cykelfälgar. Fast med tillägget av silver. Två val, that’s it.Men så kan vi ju inte ha det!
“Du kan få vilken färg, så länge du väljer svart” lyder Henry Fords klassiska citat om färgutbudet på den första T-Forden.
Lite samma sak gäller för marknaden av cykelfälgar. Fast med tillägget av silver. Två val, that’s it.
Men så kan vi ju inte ha det!
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 07:18Nice (t+) det här något jag absolut måste tipsa tomten om. 🙂
Nice (t+) det här något jag absolut måste tipsa tomten om. 🙂
Quote from Torbjörn Karlsson on 14 December 2007, 08:27Hm.. det beror väl på vad dekalerna väger Christer… 😉
Hm.. det beror väl på vad dekalerna väger Christer… 😉
Quote from Mats Andersson on 14 December 2007, 13:49"Snygghet" är en helt annan vikt. Snygga gram räknas inte. Aldrig... 🙂
"Snygghet" är en helt annan vikt. Snygga gram räknas inte. Aldrig... 🙂
Quote from Torbjörn Karlsson on 14 December 2007, 13:51Haha... Därför jag aldrig väger mig... 🙂
Haha... Därför jag aldrig väger mig... 🙂
Quote from Mats Andersson on 14 December 2007, 21:56Lysande!
Lysande!
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 21:57onekligen lysande. ska bli min nya livsfilosofi
onekligen lysande. ska bli min nya livsfilosofi