Quote from Guest on 7 May 2008, 16:45Hej! jag heter viktor och är 16år) och ska ha en egen friidrottslektion för min klass( som inte är den mest vältränade) nästa fredag. Jag hade tänkt få min klass intresserad av löpning. Det är ugnefär det jag tänkt. Jag har en friidrottsutebanor till förf
Hej! jag heter viktor och är 16år) och ska ha en egen friidrottslektion för min klass( som inte är den mest vältränade) nästa fredag. Jag hade tänkt få min klass intresserad av löpning. Det är ugnefär det jag tänkt. Jag har en friidrottsutebanor till förf
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:55Ska du verkligen springa i Göteborg. Åldersgränsen är 17.
Hur har du lyckats anmäla dig?
Ska du verkligen springa i Göteborg. Åldersgränsen är 17.
Hur har du lyckats anmäla dig?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 17:17Min bror skulle inte springa så jag fick hans startbevis. Men det är ingen fara för min kropp. Jag har på träning sprungit lika långt å det var inga problem alls. Jag är stor för min ålder (t+)
Min bror skulle inte springa så jag fick hans startbevis. Men det är ingen fara för min kropp. Jag har på träning sprungit lika långt å det var inga problem alls. Jag är stor för min ålder (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:22Är det det löpskolningen på den här sidan du menar? Man får bläddra lite för att hitta, men han har ett ganska långt klipp om löpskolning.
http://www.marathon.se/news/tv.cfmDet är bra övningar tycker jag.
Du kan också låta dem testa intervaller av den l
Är det det löpskolningen på den här sidan du menar? Man får bläddra lite för att hitta, men han har ett ganska långt klipp om löpskolning.
http://www.marathon.se/news/tv.cfm
Det är bra övningar tycker jag.
Du kan också låta dem testa intervaller av den l
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 21:19Löpskolning och fartträning är nog en bra idé att ha med i upplägget. Varva in teori kring varför man kör löpskolning, för de övningarna kan nog te sig lite töntiga för de oinvigda... Sedan är farten så klart intressantast, det är bara vi gamlingar som är
Löpskolning och fartträning är nog en bra idé att ha med i upplägget. Varva in teori kring varför man kör löpskolning, för de övningarna kan nog te sig lite töntiga för de oinvigda... Sedan är farten så klart intressantast, det är bara vi gamlingar som är