Quote from Guest on 18 March 2014, 08:03Hejsan.
Jag har skrivit en iFit till tcx konverter som funkar bra för löpning iaf. Hör av er om ni vill ha den.
iFIT är en (kass) träningssite där löpband och annan kompatibel utrustning laddar upp sina pass. NordicTrack och Proform är två märken på kom
Hejsan.
Jag har skrivit en iFit till tcx konverter som funkar bra för löpning iaf. Hör av er om ni vill ha den.
iFIT är en (kass) träningssite där löpband och annan kompatibel utrustning laddar upp sina pass. NordicTrack och Proform är två märken på kom
Quote from Funbeat user on 18 March 2014, 08:13Har ingen iFIT men ditt initiativ o erbjudande tarvar en (t+) tycker jag 🙂
Har ingen iFIT men ditt initiativ o erbjudande tarvar en (t+) tycker jag 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 18 March 2014, 10:20(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 21:37Har fixat en plats för detta projekt
http://www.ifittotcxconverter.com
Har fixat en plats för detta projekt
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2014, 22:02Hade det inte varit bra om du konverterat den till php tex?
Hade det inte varit bra om du konverterat den till php tex?
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 22:26Jo, det är den långsiktliga planen. Men detta gick fortare att slänga ihop så det är bra att folk får det till användning redan nu.
Jo, det är den långsiktliga planen. Men detta gick fortare att slänga ihop så det är bra att folk får det till användning redan nu.