Quote from Guest on 21 March 2011, 12:48Söndagen den 5 juni kör IK Hakarpspojkarna ett öppet klubbmästerskap över halva ironmandistansen i Jönköping.
Simning inomhus i Rosenlundsbadet (våtdräkt tillåten), cykling till Huskvarna, vidare till Lekeryd, Örserum, Ölmstad, Skärstad, Kaxholmen och ti
Söndagen den 5 juni kör IK Hakarpspojkarna ett öppet klubbmästerskap över halva ironmandistansen i Jönköping.
Simning inomhus i Rosenlundsbadet (våtdräkt tillåten), cykling till Huskvarna, vidare till Lekeryd, Örserum, Ölmstad, Skärstad, Kaxholmen och ti
Quote from Håkan Öhling on 21 March 2011, 12:58Vem som vill får alltså vara med?
Coolt!
Ska man föranmäla sig någonstans?
Vem som vill får alltså vara med?
Coolt!
Ska man föranmäla sig någonstans?
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 14:22Klart du får komma Torbjörn. Vi behöver någon som utmanar! 🙂
Vi kommer att öppna upp en anmälan på vår hemsida IKHP.se när det närmar sig. Antalet platser vi kan erbjuda beror på hur många banor vi kan få på Rosenlundsbadet. Jag uppdaterar här när anmäl
Klart du får komma Torbjörn. Vi behöver någon som utmanar! 🙂
Vi kommer att öppna upp en anmälan på vår hemsida IKHP.se när det närmar sig. Antalet platser vi kan erbjuda beror på hur många banor vi kan få på Rosenlundsbadet. Jag uppdaterar här när anmäl
Quote from Håkan Öhling on 21 March 2011, 15:25Jag räknar inte med något arrangemang alls - utom någon form att markering av banan... (medtag egen nummerlapp 🙂 och klocka)
Kul! Det behövs verkligen fler "tävlingar" och gärna lite anspråkslösa!
Jag räknar inte med något arrangemang alls - utom någon form att markering av banan... (medtag egen nummerlapp 🙂 och klocka)
Kul! Det behövs verkligen fler "tävlingar" och gärna lite anspråkslösa!
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 15:38Spännande! Men funkar det EGENTLIGEN att simma nästan 2km i tävlingsfart med våtdräkt inomhus?
Gemensam start på cyklingen, är det ändå non-drafting?
Spännande! Men funkar det EGENTLIGEN att simma nästan 2km i tävlingsfart med våtdräkt inomhus?
Gemensam start på cyklingen, är det ändå non-drafting?
Quote from Håkan Öhling on 21 March 2011, 15:42Erik, våtdräkt var ju frivilligt... och det står "jaktstart" dvs den som simmade snabbast startar sist (gissar jag) och är då kanske bäst cyklist så all får lite sällskap hela vägen.
Erik, våtdräkt var ju frivilligt... och det står "jaktstart" dvs den som simmade snabbast startar sist (gissar jag) och är då kanske bäst cyklist så all får lite sällskap hela vägen.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 15:45Ja, det var frivilligt. Jag funderar ändå på om det är en bra idé.
Var står det "jaktstart"? Normalt i jaktstart startar ju de bästa först, så att först i mål är vinnare...
Ja, det var frivilligt. Jag funderar ändå på om det är en bra idé.
Var står det "jaktstart"? Normalt i jaktstart startar ju de bästa först, så att först i mål är vinnare...
Quote from Håkan Öhling on 21 March 2011, 17:14"Efter simning är det jaktstart på cykel"
Nu är det kanske min tolkning, men när vi kört träningstävling brukar man vilja hålla ihop alla deltagare och då köra med den "bästa" sist. Det blir ingen sann tävling eftersom det inte är den som kommer först i
"Efter simning är det jaktstart på cykel"
Nu är det kanske min tolkning, men när vi kört träningstävling brukar man vilja hålla ihop alla deltagare och då köra med den "bästa" sist. Det blir ingen sann tävling eftersom det inte är den som kommer först i
Quote from ellen olsson on 21 March 2011, 17:32Utmanande? Ingår Klevaliden? 🙂
Utmanande? Ingår Klevaliden? 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 19:35Jag är förvirrad. Det står "gemensam", inte "jaktstart".
Jag är förvirrad. Det står "gemensam", inte "jaktstart".