Quote from Håkan Öhling on 22 March 2011, 08:13Du har rätt Erik, jag läste nog på motsvarande olympisk tävling och trodde de hade kopierat identisk text 🙂
Du har rätt Erik, jag läste nog på motsvarande olympisk tävling och trodde de hade kopierat identisk text 🙂
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 08:44Har justerat till en 50-lapp i avgift för icke IKHP-medlemmar som vi tydligen haft i alla år på våra KM. Miss av mig.
Vi har kört halv-IM två gånger i Jönköping. Första gången som en träning och andra gången som KM. Rosenlundsbadet har 50 metersbanor, me
Har justerat till en 50-lapp i avgift för icke IKHP-medlemmar som vi tydligen haft i alla år på våra KM. Miss av mig.
Vi har kört halv-IM två gånger i Jönköping. Första gången som en träning och andra gången som KM. Rosenlundsbadet har 50 metersbanor, me
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 15:51Väder ser ut att bli trevligt på söndag. Nästan lite väl varmt. 24 grader vid 14-tiden.
http://www.vackertvader.se/jönköping/05-06-2011
Väder ser ut att bli trevligt på söndag. Nästan lite väl varmt. 24 grader vid 14-tiden.