Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 19:03Nu är det snart dags igen med bancykling.
Nu är det snart dags igen med bancykling.
Quote from Elias Engqvist on 27 March 2008, 19:04Försöker du byta ämne? Hahaha!
Försöker du byta ämne? Hahaha!
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 19:08Annars blir jag tvungen att acceptera kapningen jämns med fotsulorna och öppna en ny tråd.
Annars blir jag tvungen att acceptera kapningen jämns med fotsulorna och öppna en ny tråd.
Quote from Elias Engqvist on 27 March 2008, 19:11Jag är tyst from nu! 😐
Jag är tyst from nu! 😐
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 19:11så vackra naglar!
jag hade också länga naglar en gång i tiden. 3cm närmare bestämt.
saknar dem
så vackra naglar!
jag hade också länga naglar en gång i tiden. 3cm närmare bestämt.
saknar dem
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 20:09Tack.. Fick dom gjorda till en fest 🙂
Tack.. Fick dom gjorda till en fest 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 20:11så avensjuk. men i juli ska jag ha naglar!
på min semester får man ringa nån annan med akuta ryggskott 😀
så avensjuk. men i juli ska jag ha naglar!
på min semester får man ringa nån annan med akuta ryggskott 😀
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 20:12Nu kör de fort!
Nu kör de fort!
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 20:22Det var riktigt jobbigt fort det där!
Det var riktigt jobbigt fort det där!
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 20:32Mina långa naglar rök inför ett sommarjobb på verkstad och har sedan inte mer avhörts (tendensser till återkomst har motarbetats så länge här är småbarn) ... gissar att de inte passar så bra i massagebranshen heller?
Har de cyklat klart nu?
Mina långa naglar rök inför ett sommarjobb på verkstad och har sedan inte mer avhörts (tendensser till återkomst har motarbetats så länge här är småbarn) ... gissar att de inte passar så bra i massagebranshen heller?
Har de cyklat klart nu?