Quote from Guest on 12 May 2011, 20:31Hej!
Har under de senaste dagarna haft mycket ont på framsidan av smalbenet, inte i själva skelettet utan strax utanför det. Har löpt en del nu på slutet, men i onsdags sprang jag 2,2 mil på asfalt. Någon som vet varför jag har ont & vad jag ska göra för
Hej!
Har under de senaste dagarna haft mycket ont på framsidan av smalbenet, inte i själva skelettet utan strax utanför det. Har löpt en del nu på slutet, men i onsdags sprang jag 2,2 mil på asfalt. Någon som vet varför jag har ont & vad jag ska göra för
Quote from Anneli S on 12 May 2011, 20:41Har också känningar av det. I mitt fall tror jag det beror på att jag ökat löpmängden rätt drastiskt sista tiden...
Har också känningar av det. I mitt fall tror jag det beror på att jag ökat löpmängden rätt drastiskt sista tiden...
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 21:20Låter som benhinneinflamation. Brukar själv få det. Det kan uppstå om man ex springer på hårt underlag som i ditt fall asfalt, eller om man ökat träningsmängden snabbt.
Vila från löpningen ett tag så ska det snart bli bra. (t+)
Låter som benhinneinflamation. Brukar själv få det. Det kan uppstå om man ex springer på hårt underlag som i ditt fall asfalt, eller om man ökat träningsmängden snabbt.
Vila från löpningen ett tag så ska det snart bli bra. (t+)