Quote from Guest on 9 February 2010, 12:55Hej alla glada löpare!
Då jag är ny i svängen tänkte jag fråga er om råd. Jag tränar till Sthlms marathon enligt Sczalskais schema från marathon.se.
Allt har gått bra tills för drygt en vecka sedan då jag blev yr och illamående när jag körde styrkedelen (
Hej alla glada löpare!
Då jag är ny i svängen tänkte jag fråga er om råd. Jag tränar till Sthlms marathon enligt Sczalskais schema från marathon.se.
Allt har gått bra tills för drygt en vecka sedan då jag blev yr och illamående när jag körde styrkedelen (
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 13:05Du är gravid.
Du är gravid.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 13:09Vad kul att du ska springa Stockholm marathon!
Det låter som att din kropp håller på och anpassar sig till träningen - det bör gå över inom max några veckor.
Försök ät något så snart du kan efter träningen - behöver inte vara mycket utan mest för att lu
Vad kul att du ska springa Stockholm marathon!
Det låter som att din kropp håller på och anpassar sig till träningen - det bör gå över inom max några veckor.
Försök ät något så snart du kan efter träningen - behöver inte vara mycket utan mest för att lu
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 13:10Blodsockerfall kanske?
Blodsockerfall kanske?
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 13:16När jag sover för dåligt blir jag illamående av träningen. Har även hänt att jag blivit det av ryggövningar faktiskt. Tror det har med att huvet hänger neråt att göra, men har ingen bra förklaring.
När jag sover för dåligt blir jag illamående av träningen. Har även hänt att jag blivit det av ryggövningar faktiskt. Tror det har med att huvet hänger neråt att göra, men har ingen bra förklaring.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 13:17Vanligaste orsaken är för litet vätskeintag före passet.
Vanligaste orsaken är för litet vätskeintag före passet.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 17:06Tack ska ni ha. Gravid, nej 😉 Men tuffare träning och kanske blodsockerfall. Hoppas det stabiliserar sig snart. Känns bättre nu när jag läst era inlägg 🙂
Tack ska ni ha. Gravid, nej 😉 Men tuffare träning och kanske blodsockerfall. Hoppas det stabiliserar sig snart. Känns bättre nu när jag läst era inlägg 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 19:21Glöm inte biran efter passet....2,8 är helt OK..!?
Glöm inte biran efter passet....2,8 är helt OK..!?
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 19:28Före då? Löpargurun K-G Nyström påstår ju att öl är en sportdryck.
Och han har aldrig mått illa eller?
Före då? Löpargurun K-G Nyström påstår ju att öl är en sportdryck.
Och han har aldrig mått illa eller?
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 19:45Nääääää då Mr S.....den där Mr K-G har nog inte provat på vad en bira kan ställa till det med under träning alt lopp....Tror att Mr K-G menar efteråt ändå.???????...men han har ju den där underliga Trollhättska dialekten att brottas med. Menar nog som vi
Nääääää då Mr S.....den där Mr K-G har nog inte provat på vad en bira kan ställa till det med under träning alt lopp....Tror att Mr K-G menar efteråt ändå.???????...men han har ju den där underliga Trollhättska dialekten att brottas med. Menar nog som vi