Quote from Guest on 18 September 2010, 14:51Brukar inte bli illamående efter mina pass men igår när jag sprang först 15min (precis kommit igång igen efter en bristning i vaden så börjar försiktigt och ökar på med 5min varannan dag nu i början) och sen körde trainer i 60min mådde jag jätte illa efte
Brukar inte bli illamående efter mina pass men igår när jag sprang först 15min (precis kommit igång igen efter en bristning i vaden så börjar försiktigt och ökar på med 5min varannan dag nu i början) och sen körde trainer i 60min mådde jag jätte illa efte
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 15:01Jag tror det är slarvet med maten innan som är boven i dramat!
Jag tror det är slarvet med maten innan som är boven i dramat!
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 00:16Slarv med näringsintaget innan är en klassiker men hur är det med ventilationen där du kör trainern? Dålig luft kan också ge sådana där symptom.
Slarv med näringsintaget innan är en klassiker men hur är det med ventilationen där du kör trainern? Dålig luft kan också ge sådana där symptom.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 09:57Kör med både öppna fönster och en fläkt så det är inga problem för överhettning iaf 🙂 Tror det måste varit näringsintaget som ni oxå tror, får skärpa mig idag och se om det känns bättre under dagens träning!
Kör med både öppna fönster och en fläkt så det är inga problem för överhettning iaf 🙂 Tror det måste varit näringsintaget som ni oxå tror, får skärpa mig idag och se om det känns bättre under dagens träning!
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 20:23Jag blir nästa alltid illamående efter löppass som jag tagit ut mig ordentligt på, speciellt när jag springer ute men det har även hänt i spinningsalen och under boxpass.
En gång såg jag stjärnor tom, det var lite läskigt... vad beror det på??
(hade int
Jag blir nästa alltid illamående efter löppass som jag tagit ut mig ordentligt på, speciellt när jag springer ute men det har även hänt i spinningsalen och under boxpass.
En gång såg jag stjärnor tom, det var lite läskigt... vad beror det på??
(hade int