Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 13:50Jo, du har sagt det. Jag har dock aldrig varit med om det.
Jo, du har sagt det. Jag har dock aldrig varit med om det.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 09:05Mathias har helt rätt! .. underlättar också om man gör denna rutin alldeles innan man dyker i. Som simmare tränar man ju nästan alltid i intervaller, och snabb glasögonrens under vilan kommer i stort sett naturligt utan att man tänker på det. Man kan allt
Mathias har helt rätt! .. underlättar också om man gör denna rutin alldeles innan man dyker i. Som simmare tränar man ju nästan alltid i intervaller, och snabb glasögonrens under vilan kommer i stort sett naturligt utan att man tänker på det. Man kan allt
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 13:45Finns det inga simglasögon med värmeslingor som tar bort imman? (H)
Finns det inga simglasögon med värmeslingor som tar bort imman? (H)
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 14:09Jag provade att spotta, gnugga lite med fingrarna följt av en snabb ursköljning.
Simmade dock bara i 40 minuter, men behövde aldrig ta bort någon imma. Varför har jag inte provat det här innan (fast jag har läst om tipset innan)?
Nu kan man börja räkna
Jag provade att spotta, gnugga lite med fingrarna följt av en snabb ursköljning.
Simmade dock bara i 40 minuter, men behövde aldrig ta bort någon imma. Varför har jag inte provat det här innan (fast jag har läst om tipset innan)?
Nu kan man börja räkna
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 11:34Simmar så snabbt så jag hinner inte räkna kakelplattorna (H)
Simmar så snabbt så jag hinner inte räkna kakelplattorna (H)