Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 14:24jag har provat något spray, jag kan kolla när jag kom hem vad den heter, men jag tyckte inte den hjälpte mer än ett pass. skulle var biligare att köpa ny än att hålla på spraya varje gång jag ska simma.
jag har provat något spray, jag kan kolla när jag kom hem vad den heter, men jag tyckte inte den hjälpte mer än ett pass. skulle var biligare att köpa ny än att hålla på spraya varje gång jag ska simma.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 17:53Köp "Kiefer anti-fog droppar" för 39:- flaskan. Räcker en hel säsong och funkar både ute och inne...
Köp "Kiefer anti-fog droppar" för 39:- flaskan. Räcker en hel säsong och funkar både ute och inne...
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 21:34Jag använder ca en droppe barnängens barnshampo, stryk ut, skölj lite. Fungerar väldigt bra för mig både ute och inne. Har provat en dyr flaska med specialmedel också men den tyckte jag inte fungerade alls.
Jag använder ca en droppe barnängens barnshampo, stryk ut, skölj lite. Fungerar väldigt bra för mig både ute och inne. Har provat en dyr flaska med specialmedel också men den tyckte jag inte fungerade alls.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 22:04Det ser ut som jag kastade den jag hade tyvärr
Det ser ut som jag kastade den jag hade tyvärr
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 22:10Har inte hittat någon mirakellösning för immiga glasögon. Testat att spotta i dom vid öppet vattensimning, men vete gudarna om det hjälper något.
Jag brukar istället unna mig nya Malmstenglasögon någon gång per säsong, det blir alltid ett stort lyft och
Har inte hittat någon mirakellösning för immiga glasögon. Testat att spotta i dom vid öppet vattensimning, men vete gudarna om det hjälper något.
Jag brukar istället unna mig nya Malmstenglasögon någon gång per säsong, det blir alltid ett stort lyft och