Quote from Guest on 6 July 2011, 19:58Min galma (3mån) hybridcykel blev stulen för en vecka sedan vilket iof var lite tråkigt men det resulterade i att jag köpte mig en räser istället och jäklar vilken skillnad det var att cykla på den!
Låg innan på omkring 25-26km/h och nu när jag var ute m
Min galma (3mån) hybridcykel blev stulen för en vecka sedan vilket iof var lite tråkigt men det resulterade i att jag köpte mig en räser istället och jäklar vilken skillnad det var att cykla på den!
Låg innan på omkring 25-26km/h och nu när jag var ute m
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 20:08Nog är det så alltid. 🙂
Nog är det så alltid. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 21:24Själv e jag nyfiken hur stor skillnad det e på en hybrid, cx och racer om man sätter samma däck. Helst någon form av siffror men vet att det kan vara svårt, men ändå nyfiken.
Själv e jag nyfiken hur stor skillnad det e på en hybrid, cx och racer om man sätter samma däck. Helst någon form av siffror men vet att det kan vara svårt, men ändå nyfiken.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 21:26Racer 1
CX 0.97
Hybrid 0.8
Racer 1
CX 0.97
Hybrid 0.8
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 21:31Nyfiken blir man juh
Vad för hybrid hade du och vad för racer blev det 😉
Köpte själv en snygg hybrid för 2 månader sedan med planer på att investera i en racer
Nyfiken blir man juh
Vad för hybrid hade du och vad för racer blev det 😉
Köpte själv en snygg hybrid för 2 månader sedan med planer på att investera i en racer
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:04Har man bra hjul på hybriden o fixar till sittställningen blir skillnaden inte så stor. Fast det blir ju jobbigare att hålla en bra sittställning lång tid.
Har man bra hjul på hybriden o fixar till sittställningen blir skillnaden inte så stor. Fast det blir ju jobbigare att hålla en bra sittställning lång tid.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:07Det är viss skillnad på ett bockstyre och ett rakt styre.
Det är viss skillnad på ett bockstyre och ett rakt styre.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:40Fast jag vågar påstå att är man inte så snabb på hybrid så är man det inte på racer heller. Man blir liksom inte snabbare än man trampar. 🙂 Däckbyte på hybriden gör ganska stor skillnad, säkerligen skulle hjulbyte det med.
Fast jag vågar påstå att är man inte så snabb på hybrid så är man det inte på racer heller. Man blir liksom inte snabbare än man trampar. 🙂 Däckbyte på hybriden gör ganska stor skillnad, säkerligen skulle hjulbyte det med.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:43Jag brukar använda växlarna när jag cyklar. Det påverkar farten jättemycket.
Jag brukar använda växlarna när jag cyklar. Det påverkar farten jättemycket.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 22:49Ja såklart att det gör. Men det är ju aldrig fel att ha lite kondition och cykelmuskler också. 😀
Ja såklart att det gör. Men det är ju aldrig fel att ha lite kondition och cykelmuskler också. 😀