Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Har börjat att träna lite cykling och löpning i ett pass. Har även tanke på att börja träna en del triathlon. Funderar nu om jag kan importera dessa pass till funbeat och få med allt i ett och samma pass. Då jag kör importen från klockan så får jag förfrå

Förstår naturligtvis att man kör ner påda händerna i ett ormbo nu, men jag undrar om det inte skulle underlätta för många här på FunBeat om man skapade en egen grupp som inkorporerar allt som har med Garmin att göra. Varje gång man öppnar FunBeat översval

Usch ja, jag gillar inte heller när folk skriver inlägg som inte intresserar mig. Det bästa vore om de bara lät bli. (H)

Det FINNS en garmin-grupp. Problemet är nog att alla inte är lika noga med att välja rätt grupp att posta sina problem i.

Min favorit: Det här handlar visserligen om bakrecept men det är mer folk i löpargruppen så jag postar här istället...

Tja, detta inlägget ligger ju i rätt grupp dock. Hur Garmin funkar har Niklas nämligen koll på, dock ej hur man importerar passen rätt i funbeat - alltså en fråga hur funbeat fungerar.

Jag har hittills inte testat, men utifrån andra trådar och triathlete

Obs, jag sa inte att inlägget var i fel grupp - mitt inlägg var bara (OT kanske) allmänt hållet! Det kanske till och med var applicerbart på mitt eget inlägg 🙂

Nä, det kan tyckas lite trist att man inte kan regga multisport där man ser tider mm på de

Det går inte att få in allt i ett pass eftersom det är 3 olika träningstyper. Byt inte träningstyp utan fortsätt med samma och rapportera det som triathlon så får du allt i ett.

Personligen så tycker jag att det funkar bra med att det blir flera pass som

@Magnus Homann: Sluta fåna dig. Det handlar inte om att folk skriver inlägg som inte intresserar en - det händer ideligen på FunBeat. Det handlar om etablera relevanta forum:

1: Vi som tränar löpning.
2: Vi som tränar löpning avhängigt Garmin.

Kram.

Christer: mitt inlägg var inte riktat till dig, du är ingen surgubbe 😉

Anders: Problemet är fortfarande inte Garminrelaterat.

Den enda som är fånig är du Anders genom att använda ord som "pucko-snören" och "datacentral". Det är en del av löpning lika mycket som alla de andra ämnen om vad man skall dricka för sportdryck, vilka som vill följa med på en löpartur i Uppland och vilka

12