Quote from Elias Engqvist on 16 July 2011, 23:29Jag tyckte "puckosnöre" var lite fånigt men "datacentral" ganska kul!
Jag tyckte "puckosnöre" var lite fånigt men "datacentral" ganska kul!
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 23:35@Magnus: Varken bröstband, pulsklockor eller vilken sportdryck man lämpligtvis bör dricka har någonting med löpning att göra. Läs din Lydiard eller annan valfri elit-coach, eller annan dito löpare (inte på Internet och inte på FunBeat).
@Magnus: Varken bröstband, pulsklockor eller vilken sportdryck man lämpligtvis bör dricka har någonting med löpning att göra. Läs din Lydiard eller annan valfri elit-coach, eller annan dito löpare (inte på Internet och inte på FunBeat).
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 23:59Anders, läs du din Lydiard då - om du inte redan kan den utantill - och häng inte på FunBeat så mycket?
Så låt de som vill diskutera löpning med eller utan pulsklocka, GPS, sportdryck och allt annat du ogillar vara ifred?
Problem solved.
Anders, läs du din Lydiard då - om du inte redan kan den utantill - och häng inte på FunBeat så mycket?
Så låt de som vill diskutera löpning med eller utan pulsklocka, GPS, sportdryck och allt annat du ogillar vara ifred?
Problem solved.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 00:05Jag kanske är trött nu, men det här var den mest korkade diskussionen på länge.
Nej, det var inte "kanske" OT.
Jag kanske är trött nu, men det här var den mest korkade diskussionen på länge.
Nej, det var inte "kanske" OT.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 03:14Ja, eller så kan ju du Magnus stoppa upp dina extremiteter i dig själv?
Ja, eller så kan ju du Magnus stoppa upp dina extremiteter i dig själv?
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 07:45Jag är böjd att hålla med dig Fredrik, jag tror Anders överträffade sig själv denna gång.
Jag är böjd att hålla med dig Fredrik, jag tror Anders överträffade sig själv denna gång.
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 08:26Nu får ni väl ändå ta och ge er!
TS kommer med en relevang fråga och av 15 svar så är 3 st ett försök att hjälpa TS.
Resten av de som svarat beter sig som bortskämda treåringar som inte kan komma överens i sandlådan.Är det så här vi vill ha det? Jag bi
Nu får ni väl ändå ta och ge er!
TS kommer med en relevang fråga och av 15 svar så är 3 st ett försök att hjälpa TS.
Resten av de som svarat beter sig som bortskämda treåringar som inte kan komma överens i sandlådan.
Är det så här vi vill ha det? Jag bi
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 08:50Du har rätt, ber om ursäkt till TS för att jag gick på trollningen!
Du har rätt, ber om ursäkt till TS för att jag gick på trollningen!
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 08:53Den stora problemfamiljen med Garmin borde hålla ordning på sina familjemedlemmar.
Den stora problemfamiljen med Garmin borde hålla ordning på sina familjemedlemmar.