Quote from Guest on 26 March 2009, 21:47Hej.
Tack för en riktigt bra site! Här kommer några förbättringsidéer.1. Jag önskar att det fanns stöd för import av pulsfler från Suuntoklockor.
2. Jag vill gärna ha ett fält för att fylla i träningseffekt. TE anges med en decimal på en en 5-gradig s
Hej.
Tack för en riktigt bra site! Här kommer några förbättringsidéer.
1. Jag önskar att det fanns stöd för import av pulsfler från Suuntoklockor.
2. Jag vill gärna ha ett fält för att fylla i träningseffekt. TE anges med en decimal på en en 5-gradig s
Quote from Lars Mörrby on 26 March 2009, 21:57Detta drömmer jag också om.
Och att få in coach funktionen från firstbeat athlete!
Detta drömmer jag också om.
Och att få in coach funktionen från firstbeat athlete!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 23:45Stort Plus ett på detta - är själv Suunto ägare och skulle verkligen gilla detta!
Tack på förhand!!
Stort Plus ett på detta - är själv Suunto ägare och skulle verkligen gilla detta!
Tack på förhand!!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 30 March 2009, 18:37Någon mer än jag som har "kontaktproblem" mellan klocka och pulsband?
Jag har en äldre T3 med nya batterier i både klocka och band!
Någon mer än jag som har "kontaktproblem" mellan klocka och pulsband?
Jag har en äldre T3 med nya batterier i både klocka och band!
Quote from Bjarne Lewin on 30 March 2009, 18:55Jag önskar också en överföring av suuntofiler!
Jag har förresten även haft problem med att pulsbandet sakta men säkert blev sämre och sämre, strax efter att det blev 13 månader och efter att garantin för just pulsbandet tog slut. Jag bytte batteri, använ
Jag önskar också en överföring av suuntofiler!
Jag har förresten även haft problem med att pulsbandet sakta men säkert blev sämre och sämre, strax efter att det blev 13 månader och efter att garantin för just pulsbandet tog slut. Jag bytte batteri, använ
Quote from Zsuzsi Zsédely on 30 March 2009, 18:5713 månader kan stämma ganska bra! Passar det nya mjuka till gammal t3?
13 månader kan stämma ganska bra! Passar det nya mjuka till gammal t3?
Quote from Bjarne Lewin on 30 March 2009, 19:02Jag vet ju inte det eftersom jag precis hade fått en t3c på garantin.
Jag vet ju inte det eftersom jag precis hade fått en t3c på garantin.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 30 March 2009, 21:03Jag får skriva och fråga!!
Jag får skriva och fråga!!
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 22:17Evely, vad hade du för problem? jag fick också ny klocka, hade en T3, fick en T3c, eftersom de nya hade kommit.
Jag hade mitt gamla hårda band till min nya T3c den som hörde till T3. Men jag fick hiskerliga skavsår runt kroppen av de hårda så jag fick ett
Evely, vad hade du för problem? jag fick också ny klocka, hade en T3, fick en T3c, eftersom de nya hade kommit.
Jag hade mitt gamla hårda band till min nya T3c den som hörde till T3. Men jag fick hiskerliga skavsår runt kroppen av de hårda så jag fick ett
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 22:17de blev dubbelt.....
kan tillägga att jag vill också kunna föra in te värde mm
de blev dubbelt.....
kan tillägga att jag vill också kunna föra in te värde mm