Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 10:51Ok, sitter vid en jobbdator där jag inte styr över detta tyvärr. Men inläsning gjordes dock hemma, dock med IE där också men oklart med vilken version. Men har tiden verkligen något med detta att göra?
Min core issue är ju att jag får en annan tid i Funb
Ok, sitter vid en jobbdator där jag inte styr över detta tyvärr. Men inläsning gjordes dock hemma, dock med IE där också men oklart med vilken version. Men har tiden verkligen något med detta att göra?
Min core issue är ju att jag får en annan tid i Funb
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 19:00Lite off topic men man kan köra Firefox från USB sticka, eller installera i alternativ katalog det brukar bara vara Program Files som är skriv skyddad på jobb PC kolla på tex portableapps.com
Lite off topic men man kan köra Firefox från USB sticka, eller installera i alternativ katalog det brukar bara vara Program Files som är skriv skyddad på jobb PC kolla på tex portableapps.com
Quote from Rasmus Olsson on 26 March 2011, 16:26Funbeat ger mig en länk till Garmin där jag instalelrade plugin för Firefox. På Garmins sida får jag beskedet:
Garmin Communicator Plugin Test Page
Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 2.9.3.0.
Garmin GPS device is detected
Funbeat ger mig en länk till Garmin där jag instalelrade plugin för Firefox. På Garmins sida får jag beskedet:
Garmin Communicator Plugin Test Page
Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 2.9.3.0.
Garmin GPS device is detected
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 08:08Samma problem uppstår när man kör Firefox 4.
Vore väldigt tacksam om det gick att lösa.
Mvh
/T
Samma problem uppstår när man kör Firefox 4.
Vore väldigt tacksam om det gick att lösa.
Mvh
/T
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 09:30http://www.idg.se/2.1085/1.377322/mozilla-aterkallar-firefox-4
Ni borde inte använda FF4
April, april (så ni inte avinstallerar i panik)
http://www.idg.se/2.1085/1.377322/mozilla-aterkallar-firefox-4
Ni borde inte använda FF4
April, april (så ni inte avinstallerar i panik)
Quote from Donald Isaksson on 3 April 2011, 14:40Jag avinstallerad FF4 och körde in 3.6 igen, funkar prima.
Jag avinstallerad FF4 och körde in 3.6 igen, funkar prima.
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 15:38Annars an man installera två olika webläsare... 😉
Annars an man installera två olika webläsare... 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 16:32Har man bara två så skulle jag säga att man är *väldigt* minimalistiskt lagd! Men less is more, så...
Edit: tydligen svårt att stava långa ord idag...
Har man bara två så skulle jag säga att man är *väldigt* minimalistiskt lagd! Men less is more, så...
Edit: tydligen svårt att stava långa ord idag...
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 19:10Nån som vet var man kan hitta 2.2.11 på Garmin Agenten? Tidigare angivna länkar i Funbeat trådar funkar ej för mig. På Garmin ligger den senaste och jag vill "nedgradera".
Nån som vet var man kan hitta 2.2.11 på Garmin Agenten? Tidigare angivna länkar i Funbeat trådar funkar ej för mig. På Garmin ligger den senaste och jag vill "nedgradera".
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 10:11Nu är problemet med import i Firefox 4 fixat!
Nu är problemet med import i Firefox 4 fixat!