Quote from Patrick Baumann on 26 January 2010, 19:35Jag har samma problem. Klart man vill kolla på puls/hastighet/watt-grafer från Polars klockor nu när det funkar att importera garmin-filer till funbeat! Har googlat runt lite, men inte hittat något sätt att få in hrm-data. Det ser ut som om det enklaste s
Jag har samma problem. Klart man vill kolla på puls/hastighet/watt-grafer från Polars klockor nu när det funkar att importera garmin-filer till funbeat! Har googlat runt lite, men inte hittat något sätt att få in hrm-data. Det ser ut som om det enklaste s
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:49Japp, lessnade och för stunden finns inte programmet längre tillgängligt för nerladdning. Den som redan har installationsfilen kan förstås installera den.
Japp, lessnade och för stunden finns inte programmet längre tillgängligt för nerladdning. Den som redan har installationsfilen kan förstås installera den.
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 17:32tackar Christer; får tyvärr följande felmeddelande:
Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 2049 bytes) in /var/www/cs/gpx2tcx.php on line 561gissar att min gpxfil är för stor eller gör jag något annat fel?
tackar Christer; får tyvärr följande felmeddelande:
Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 2049 bytes) in /var/www/cs/gpx2tcx.php on line 561
gissar att min gpxfil är för stor eller gör jag något annat fel?
Quote from Elias Engqvist on 7 February 2010, 21:33Ja du måste ha en jättestor fil! Tyvärr, för stor!
Ja du måste ha en jättestor fil! Tyvärr, för stor!