Quote from Guest on 14 June 2008, 15:34Nu kan man hämta hem hela sin träningsdagbok till sin dator. Från t.ex. sidan Min träning finns en länk till en sida för import och export-funktioner. På den sidan finns möjlighet att ladda ner all träning till Excel. Inklusive alla fälten.
Importfunktio
Nu kan man hämta hem hela sin träningsdagbok till sin dator. Från t.ex. sidan Min träning finns en länk till en sida för import och export-funktioner. På den sidan finns möjlighet att ladda ner all träning till Excel. Inklusive alla fälten.
Importfunktio
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 15:44Toppenbra Olle! Det här har jag (och säkert många andra också) längtat efter! (H:)
Tummen upp för dig! (t+)
Toppenbra Olle! Det här har jag (och säkert många andra också) längtat efter! (H:)
Tummen upp för dig! (t+)
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 15:57Går det att, så småning om, fixa så man kan välja datumintervall för exporten. T.ex. om jag bara vill importera år 2008 eller kanske bara Jan 08 - Maj 08 osv. Det vore toppen. 🙂
Går det att, så småning om, fixa så man kan välja datumintervall för exporten. T.ex. om jag bara vill importera år 2008 eller kanske bara Jan 08 - Maj 08 osv. Det vore toppen. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:01Så småningom! 🙂
Tillsvidare så är det ju mycket enkelt att göra den filtreringen i Excel. Jag skriver förstås upp önskemålet!
Så småningom! 🙂
Tillsvidare så är det ju mycket enkelt att göra den filtreringen i Excel. Jag skriver förstås upp önskemålet!
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 16:05Filtret i Excel funkar fint för mig, men vet alla hur man använder det...? Bara en tanke jag fick. Bra att du skriver upp det på önskelistan 🙂
Toppenfunktion att överhuvudtaget kunna exportera sin träning tycker jag. Nu kan man äntligen få sin efterlä
Filtret i Excel funkar fint för mig, men vet alla hur man använder det...? Bara en tanke jag fick. Bra att du skriver upp det på önskelistan 🙂
Toppenfunktion att överhuvudtaget kunna exportera sin träning tycker jag. Nu kan man äntligen få sin efterlä
Quote from Lena O on 14 June 2008, 21:28Woah Mamma!! (t+)
Woah Mamma!! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 22:35Jaaaaaaaa! Funbeat är bäst bäst BÄST BÄST BÄST!!! (H:)
Jaaaaaaaa! Funbeat är bäst bäst BÄST BÄST BÄST!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 09:34Funbeat=Funbest
Olle= Otrolig
Funbeat=Funbest
Olle= Otrolig
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 12:24Kan man tänka sig att ni gör träningsdagboken som en ICAL så att jag kan se mina träningar i min Google Calendar ?
- Thomas
Kan man tänka sig att ni gör träningsdagboken som en ICAL så att jag kan se mina träningar i min Google Calendar ?
- Thomas
Quote from Lydia Stoyanova on 15 June 2008, 16:05Toppen! Stor tumme upp! (t+)
Tack!
Toppen! Stor tumme upp! (t+)
Tack!