Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 10:15Jag skulle också vilja ha träningsdagboken som en ICAL, om möjligt.
Jag skulle också vilja ha träningsdagboken som en ICAL, om möjligt.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 10:20Japp, ICAL vore deluxe turbo chrome!
Japp, ICAL vore deluxe turbo chrome!
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 10:57Jag är relativt ny här på Funbeat och jag ser redan denna sida som ett självklart val för min träning! Att sidan ständigt verkar vara i utveckling med sådana här underbara funktioner (och jag måste passa på och nämna Garmin-överföringen som är så otroligt
Jag är relativt ny här på Funbeat och jag ser redan denna sida som ett självklart val för min träning! Att sidan ständigt verkar vara i utveckling med sådana här underbara funktioner (och jag måste passa på och nämna Garmin-överföringen som är så otroligt
Quote from j sollerman on 16 June 2008, 15:32(t+)
(t+)
Quote from Wilma Olers on 26 June 2008, 22:59Äntligen! Mycket efterlängtad nyhet!!
(Snygg lösning också)
😀
Stefan
Äntligen! Mycket efterlängtad nyhet!!
(Snygg lösning också)
😀
Stefan
Quote from Hanna Boquist on 28 June 2008, 23:37Kanon!
Tack för det Olle!
Håller även med föregående talare, en iCal-fil vore inte helt fel! Skulle vara riktigt grymt!!
Kanon!
Tack för det Olle!
Håller även med föregående talare, en iCal-fil vore inte helt fel! Skulle vara riktigt grymt!!
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 11:11Det är ju toppenbra ide 🙂
Det är ju toppenbra ide 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 16:16Någon som har tips på hur man importerar historik från SportTracks?
Någon som har tips på hur man importerar historik från SportTracks?